טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס

טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
קרדיט FREEPIK

את כל כך שקועה בעבודה, בטיפול בילדים או בלימודים שכבר אינך מודעת למה קורה בעולם האופנה? מבקשת להתעדכן בטרנדים מובילים? לפנייך מספר מגמות אופנה בולטות לעונה הנוכחית, שחלק מהן בוודאי תופתעי לגלות שאת כבר מיישמת.

מגמות אופנה בולטות לעונה

בדרך כלל עונת החורף מאופיינת בצבעים הנוטים יותר למונוכרומטיות, אבל החורף הזה, אולי בגלל הקורונה והצורך לשמור על אופטימיות, מאופיין בצבעוניות עזה עם מראה שכבות ושילובים מיוחדים של צבעים בדגש על גווני כחול, כתום, ירוק, חום ואדום. למשל תוכלי ללבוש מעיל ארוך ודק בגוון כחול בהיר של ים טרופי, עם מטריה, נרתיק או כובע בגוון ירוק עמוק, ומראה שכבות בגוונים של חום היכולים גם לשלב ורוד פוקסיה, אדום כהה או כתום זרחני. בנוסף, השנה מגמת המשבצות מתפתחת וממעילים וז'קטים היא גם עוברת לפריטים נוספים לרבות מכנסיים, שמלות, חולצות, צעיפים, גרביים וכובעים. כמו כן האפודות חוזרות השנה למדפים והן מוצעות בשלל צבעים ועיצובים לרבות כמובן משבצות.

כמה שיותר נוח

השנה חליפות הטרינינג ממשיכות לככב עם מבחר אופנתי במיוחד וצבעוניות עזה מתמיד. מגמה נוחה זו נובעת ממספר סיבות. קודם כל היא מושפעת מהקורונה והסגרים, והיא מקבלת השראה משנות השמונים, וגם מושפעת מאופנת הרחוב של העיר ניו יורק. אז לצד טרינינגים שכבר יש לך כדאי שתקני השנה גם כמה חליפות טרנינג אופנתיות.

מה כדאי לנעול 

בכל הקשור להנעלה החורף הזה חושב בגובה עם מגפיים צרות וגבוהות במיוחד המגיעות עד מתחת לקו הברך ומעניקות לרגל מראה מחוטב ומושך במיוחד. מצד שני, מי שאוהבת מראה מעודן תוכל למצאו בחנויות גם נעלי סירה במראה קלאסי מעודן בשלל צבעים כמו שתוכלי לראות בדגמי נעלי טוליפ השונים.

הגיע הזמן לחשוב לאט

בגין משבר האקלים, אחת המגמות הבולטות השנה שהתחילה בטרנד מחתרתי ועולה  באופן ניכר לפני השטח, היא כל הקשור לאופנה איטית. מדובר בגישה שנועדה להפחית את הבעיות שיוצרת תעשיית הטקסטיל וניכרת בהעדפת פרטי לבוש איכותיים ועל זמניים שנועדו ללבישה למשך הרבה עונות, אך בדגש על מראה אינדיבידואלי על פני מראה כללי שנקבע על ידי אחרים. 

בנוסף לכך מושם דגש על חומרים והליכי ייצור שפחות מזיקים לסביבה, עם חשיבות לתנאי העסקה ורווחה הוגנים של עובדי התעשייה. מגמה זו גם ניכרת בהעדפה של פרטי לבוש יד שנייה המוצעים בחנויות מובחרות ברחבי הארץ, במחירים זולים במיוחד של מותגים מובילים, משמלות של זיפ ועד נעלי טוליפ אופנתיות.  

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה
שוק בגדי היד השנייה מתפתח במהירות מרשימה, וטוב שכך. אם...
איך תבחר תכשיט לאישה שלך 
היי לך!  אם הגעת לכאן אז כנראה שהלכת לאיבוד ואתה צריך...
מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 
ניתן לומר כי המון נשים אוהבות להתאפר באופן יום יומי...
איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?
בחנויות יד שנייה, שחלקן מציעות בימינו את שירותיהן אונליין, תוכלי...
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
שנת 2022 מביאה עמה המון טרנדים לנערות שכדאי להכיר. הטרנדים...
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
סילבסטר מגיע ואת רוצה להמם את כולם עם לוק ייחודי...
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
אם יש מתנה שמשמחת את האישה תמיד, בכל אירוע או...
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
את כל כך שקועה בעבודה, בטיפול בילדים או בלימודים שכבר...
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אמנם עדין חם ביום אבל כבר ירד גשם ברוב האזורים...
רשת SACARA נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הביוטי:
משיקה שירות ניקוב חורים בשיטה חדשנית סטרילית, היפואלרגנית וללא כאבים רשת...
דילוג לתוכן