כיצד העישון משפיע על מראה השיניים?

כיצד העישון משפיע על מראה השיניים?

כאשר מתעוררת השאלה כיצד משפיע העישון על מראה השיניים זה אומר שהשואל מוטרד מאיך ששיניו נראות והוא מתחיל להיות מודע למצבו כמעשן המעוניין להפסיק לעשן. השאלה איך להפסיק לעשן הרבה יותר חשובה מכיוון שאת תוצאות העישון ניתן לראות ולהרגיש בשני מקומות עיקריים: גם בריאות על ידי תחושה של אובדן הכושר הגופני וקושי להתמודד עם משימות פיזיות פשוטות כמו עלייה במדרגות, הליכה מאומצת, ריצה וקפיצה. רוב המעשנים מוותרים על פעילות גופנית כתוצאה מקשיים אלו ובכך גורמים לעצמם נזק עוד יותר גדול לגוף כולו. מקום שני שניתן להבחין בתוצאות ההרסניות של העישון הן השיניים. עישון לאורך שנים גורם לשיניים להיראות צהובות ומחליש את יכולת העמידה שלהן.

עישון כבד יכול לדרדר את מערכת השיניים שלכם עד לאובדן שיניים ולכל מי שמעשן מומלץ להיכנס לרופא השיניים בתכיפות גדולה יותר. הסכנה שבאי טיפול בשיניים בזמן למעשנים גדולה יותר מאלה שאינם מעשנים, והדבר יכול להוביל לעיבוי כתמי העישון (הצהובים והשחורים) וגדילתם, הבל פה מסריח שלעולם אינו עובר (גם לא אחרי ציחצוח), חוסר יכולת לעשות הלבנת שיניים בגלל פה בעייתי, בעיות ודלקות חניכיים ועד לנשירת שיניים. חשוב להדגיש כי מעשנים הם בעלי נטייה להחלמה איטית יותר ממחלות שונות ופצעים ולכן הם עלולים להזדקק לטיפולי שיניים ארוכים ויקרים יותר.

למה להפסיק לעשן?

כל המחקרים בעניין העישון מצביעים על כיוון אחד בלבד – העישון מזיק לבריאות ועלול לגרום למוות מהיר ולכן ההמלצה המיידית היא להפסיק לעשן. אם תיאור מצב השיניים עקב עישון כבד לא מספיק לכם כדי להבין את חומרת המצב בו אתם נמצאים כמעשנים וגם העובדה שעישון מחדיר חומרים רעילים לריאות שלכם בכמויות שלא מומלץ לכם לדעת עליהם, המכילים חומרים מסרטנים ההורסים את הריאות ואת מערכת הדם וגורמים למערכת זו להתכווצות, לסתימות ולפגיעה בהולכת הדם ובתהליכים נוספים המתרחשים בגוף העלולים ליצור מחלות שונות, אין כל טעם לנסות לשכנע אתכם. השיכנוע צריך לבוא מבפנים ועליכם להראות נכונות לעשות מאמץ בכוון של הפסקת עישון. איך להפסיק לעשן אינו מתרכז רק בדרכים הטכניות לעשות זאת. איך להפסיק לעשן מתרכז בראשו ובראשונה במוכנות שלכם להפסיק באמת.

איך להפסיק לעשן

איך להפסיק לעשן היא שאלה טובה שיש לה כמה וכמה תשובות אפשריות, אך הדיון בשאלה איך להפסיק לעשן הוא אינו תיאורטי, אלא מתמקד ברצון האמיתי שלכם להפסיק למרות ההנאה הגדולה שאתם שואבים משאיפות העשן התכופות מאותו מקל לבן וארור המכיל ניקוטין ותחושת מתיקות משכרת. כדי להפסיק לעשן ישנם כמה דרכים עיקריות כמו מכוני גמילה, סיגריה ללא ניקוטין, סיגריות אלקטרוניות, פעילות גופנית מוגברת, מדבקות, תרופות שונות ורצון פנימי חזק להפסיק.

זכרו: הפסקת עישון תביא גם לשיפור ניכר במצב השיניים ותתן לכם תחושת שחרור ענקית בכל הנוגע לחיים היום יומיים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המדריך המלא להשתלות שיער
אם אתם כבר מתעניינים בטיפולים להשתלת שיער ואם אתם רוצים...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
דוברת חדשה למותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS: גבריאלה וילסון (H.E.R): זמרת ופזמונאית בינלאומית, זוכת פרסי גראמי ואוסקר
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית...
על חוט השערה – דלילות שיער והקרחה בקרב נשים וגברים, אבחון ופתרונות
מאמר רופא אורח: ד״ר אכי פרידמן  - מומחה ברפואת עור...
גומיות התנגדות - כל היתרונות
גומיות התנגדות - כל היתרונות
בשנים האחרונות גילינו שצריך להיות קצת יותר אמיצים ואסרטיביים וקצת...
מנתח פלסטי מישראל מרצה בכנס בינלאומי שיערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים מהודו
הכנס יעסוק בשאיבת שומן וישתתפו בו באופן מקוון אלפי רופאים...
ספא למסיבת רווקות
ספא למסיבת רווקות
החברה הכי טובה שלך אוטוטו מתחתנת, ואת החלטת לקחת על...
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
טיפים לקעקוע מוצלח וקעקועים מיוחדים
רוצים לקשט את הגוף שלכם בקעקוע חדש ותהיו מעוניינים להיות...
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
השתלת שיניים - טיפול רפואי או אסתטי?
בשנים האחרונות טיפולי השיניים הפכו להיות קצת יותר מסתם עוד...
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת נייל סטודיו מארחת את המאסטריות הבינלאומיות בעולם הפדיקור !
רשת "נייל סטודיו", בתי הספר למקצועות היופי, אירחה בישראל את...
דילוג לתוכן