כך תגיעי זוהרת לערב הסילבסטר

כך תגיעי זוהרת לערב הסילבסטר
צילום אסף לוי

כולנו רוצות להגיע זוהרות לערב הכי נוצץ בשנה- הסילבסטר. זה בדיוק הזמן להתחיל לטפח את העור ולנקוט בכמה צעדים פשוטים אשר יבטיחו לנו להגיע במיטבנו לחגיגות השנה החדשה.

 ד"ר סילבי פואניונק מומחית לרפואת עור ואסתטיקה רפואית, יועצת למותג "ליראק פריז" מעניקה טיפים ועצות לעור זוהר בערב הסילבסטר:

  • מים בששון

אם עדיין לא אימצת לעצמך את ההרגל הזה  התחילי להרוות את גופך. שתי לפחות 2-3 ליטרים של מים ביום. לא קפה, לא משקאות ממותקים, לא משקאות דיאט – מים זכים וטהורים. את יכולה להוסיף להם פלחי לימון וגם פרוסות מלפפון כדי שיהיה להם קצת טעם מרענן, אבל חשיבות שתיית המים היא עצומה – ולא רק לעור הפנים שלך. מים משפרים את חילוף החומרים, עוזרים לתחושת השובע בגוף, משפרים את חילוף החומרים בתאים – כך שגם תאי המוח מושפעים מכך והריכוז והמיקוד משתפרים.

מים תורמים לרמת אנרגיה גבוהה ולעייפות מופחתת – כך שתיראי חיונית ואנרגטית הרבה יותר, ועניין עור הפנים – הוא ייראה זוהר יותר, בריא יותר, הלחות בו תעלה והמראה ישתפר לעין ערוך כבר תוך ימים ספורים.

שמרי את שתיית האלכוהול לערב עצמו, היות והוא מאוד מייבש את עור הפנים.

  • הזנה

אכילת פחמימות פשוטות וסוכרים מזיקה לעור. מולקולות החלבון בעור (הקולגן והאלסטין) נפגעות מהסוכר והמראה שמתקבל הוא קמטים ושקעים בעור. כדי לשמור על העור באופן קבוע מפני הזדקנות, וספציפית לשפר את מראהו בטווח הקצר – כדאי לדבוק בתזונה שמגנה מפני רדיקלים חופשיים מזיקים וכוללת בתוכה שומנים טובים, ויטמין C (שעוזר בהגנה מפני קמטים) ומאכלים המעודדים ייצור קולגן כמו: תפוזים, תותים, אגוזים, סלמון, שמן זית וגמבה – למשל.

תזונה נכונה עבורך תשפר גם את רמת האנרגיה בגוף, תעלה את מצב הרוח – וחיוך תמיד טוב לעור הפנים…

  • שנת יופי

שינה של מינימום 7 שעות בלילה היא מתכון לחיים טובים. שינה מספקת היא אחד מעקרונות הבסיס לעור יפה וזוהר. לא סתם קוראים לשינה ביום "שינת יופי" – היא מעלימה עיגולים שחורים, מפחיתה סימני עייפות ומצמקת נפיחויות. דאגי לישון טוב בכל יום וביום החגיגות נסי לתפוס תנומה קלה בצהרים או אחר הצהריים  כדי למלא מצברים ולשפר את מראה העור.

  • לנוע, לנשום להירגע

סטרס מתמשך הוא אחד האויבים הגדולים של הגוף ועור הפנים – ולא רק בערב הסילבסטר. סטרס משנה את המאזן ההורמונלי בגוף והדבר מתבטא גם בעור הפנים בצורת פצעונים, אקזמות, קמטוטים ועוד.

הפחתת הסטרס באמצעות טיפול רגשי לוקחת זמן…. בטווח הקצר כדי להרגיש ולהראות טוב כדאי לסגל הרגלים בריאים של יציאה לטבע, שגרת פעילות גופנית מתונה ומדיטציה יומית  (אפילו של 10 דקות ביום). הפחתת סטרס תעניק לנו עור "רגוע" עם פחות נטייה להתפרצויות של מחלות ובעיות עור.

  • הזנה חיצונית

חשוב מאוד להזין את העור מבחוץ בחומרים שיחדירו לו לחות וגם יטפלו באקנה או בעיות עור אחרות. רצוי להתחיל בטיפול באקנה כבר בימים אלו על מנת להגיע עם עור במצב אופטימלי לערב הסילבסטר, ולפני המסיבה עצמה  להשתמש במסכת לחות והחייאה לעור כדי לתת לו בוסט אנרגיה, זוהר וחמצן שכה חיוני לו.

 

לדברי ד"ר פואניונק: " מסכת לחות והחייאה תספק לעור זריקת חמצן מיידית  ותעניק לו נפח, מראה צעיר ורענן ובעיקר – את האנרגיה הדרושה. בשילוב עם שתיית מים, תזונה נכונה ודאגה לגוף, תאי עור הפנים ייראו מצוין. "

צילום אסף לוי
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
דילוג לתוכן