כך תרכשי מוצרי טיפוח בזול

כך תרכשי מוצרי טיפוח בזול
קרדיט PIXABAY

אם יש דבר אחד שנשים אוהבות לעשות זה שופינג ואין שום סיבה להתנצל על כך, אלא רק לבצע זאת נכון – באופן זול ויעיל. מכאן שאם נתמקד באחד מנישות הרכישה היותר פופולאריות בעולם הנשים, נמצא שמוצרי טיפוח מאוד מבוקשים, אך יחד עם זאת גם ידוע שמדובר בנישה יחסית יקרה, במיוחד אם מזמינים מוצרים איכותיים. כיצד אם כן מזמינים וחוסכים? להלן המדריך המאופר והיעיל ביותר שתפגשי לקראת השנה החדשה:

נעזרים באתרים מובילים

ראשית נתחיל מהטיפ המתבקש, והוא שאין למצוא חנייה ולהיכנס לסניף הקרוב של הרשת האהובה, אלא פשוט להישאר בבית ובאמצעות אפליקציה להיכנס לאתר עלי אקספרס. הזמנת איפור דרך עלי אקספרס בעברית אינה רק מייעלת את התהליך ואינה רק מסייעת למצוא את המוצר המדויק שאליו מכוונים, אלא בין היתר הרכישה מסייעת לחסוך פעמיים. למה הכוונה? ובכן פעם אחת חוסכים כיוון שמראש המחיר הרבה יותר זול ופעם שנייה כיוון שלא מתפתים לנצל את העובדה שנמצאים בקניון, ועל כן קונים כוס קפה ומאפה, משלמים על חנייה, רוכשים שמלה שהייתה בדיוק במבצע וכדומה, משמע יש פחות פיתויים.

רוכשים רק כשיש מבצעים

מוצרי איפור אינם מוצרים שיום אחד פשוט נגמרים ואינם מוצרים שיום אחד פשוט מתקלקלים, ועל כן עוד לפני שיש להשליך את המארז הריק לפח, יש לבחון אלו מבצעים קיימים, וכשמבחינים במבצע רצוי פשוט רוכשים ושומרים בצד. מכאן שמוטב לעקוב אחר המבצעים השונים שמתפרסמים ברשתות הפיזיות והמקוונות, ולשם כך טוב להכיר אפליקציות ייעודיות, כאלו שמודיעות כאשר מוצר שהבעת בו עניין נמכר במחיר יותר נמוך, כך שאפילו אין צורך לעמוד על המשמר, אלא רק להתקין את האפליקציה הרצויה.

מנצלים בחוכמה את כרטיס מועדון הלקוחות

אם ציינו אפליקציה, נוסיף ונציין אחת נחמדה במיוחד. אפליקציית Payz יודעת להציג אלו מבצעים מציעים מועדוני הלקוחות השונים, כך שאם מבקשים מוצר טיפוח כזה או אחר, רק צריך לחכות להודעה על מבצע, לגשת לסניף הקרוב ופשוט לנצל את כרטיס מועדון הלקוחות.

מרימים קבוצת רכישה

בהנחה ואת מעוניינת לרכוש תכשיר טיפוח יחסית יקר, ניתן להיכנס למספר קבוצות שמכילות בעיקר נשים (בוואטסאפ או בפייסבוק), לבחון אלו עוד נשים מעוניינות באותו המוצר ופשוט לארגן קבוצת רכישה. מדוע? כיוון שהרבה פעמים רכישה משותפת מובילה להנחות משמעותיות, במיוחד אם יודעים כיצד להתנהל אל מול הספק.

בחינת מתחרים

הרבה פעמים אישה מתאהבת במוצר טיפוח מסוים ובטוחה שמצאה התאמה מלאה לצרכיה האישיים, אך פה נציע לא להיצמד למוצר אחד, אלא הרבה פעמים בהחלט שווה לבחון חלופות, ואם נדייק, חלופות יותר זולות. כך למשל אם התרגלת למייק אפ של חברה אחת, אין זה אומר שחברה מתחרה אינה מציעה גם כן מייק אפ איכותי ושעולה פחות באופן משמעותי. כיצד אם כן מקבלים החלטה? ברשת האינטרנטית ניתן לברר בקלות מה הלקוחות חושבות על המוצר ותמיד ניתן לרכוש ולנסות, ולו בשל העובדה שבאינטרנט ניתן לחסוך בעלויות. רק לאחר מכן ניתן להחליט אם נהנים לשלם פחות, או שלחלופין חוזרים למוצר היקר והמוכר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן