כל השיטות החדשות והמתקדמות לטיפול בצלקות שלאחר ניתוח קיסרי

כל השיטות החדשות והמתקדמות לטיפול בצלקות שלאחר ניתוח קיסרי
קרדיט תמונה FREEPIK

לאורך השנים עולה מספר הנשים שיולדות בניתוח קיסרי, והוא עומד כיום על עשרים אחוז מכלל הלידות. מדובר בתהליך כירורגי שיכול להיות מתוכנן או ספונטני, כשלשם הוצאת התינוק מבוצע חתך רוחבי בתחתית של הבטן. לאחר הניתוח נוצרת צלקת היכולה להיות דקה, לבנה ועדינה או צלקת מורמת או שקועה מהעור, וכן צלקות נוספות עקב פצעים קשיי ריפוי. בכל מקרה בימינו יש גם שיטות מתקדמות עבור טיפול בצלקות של ניתוח קיסרי, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות.

יריעות סיליקון לטיפול בצלקות

מוצר יעיל לטיפול בצלקות אחרי ניתוח קיסרי המוצע באתר של אר-קיור מדיקל הינו מדבקות של יריעות סיליקון מבית ניוג'ל, התורמות לריפוי הצלקת ושיפור חזותה. מדובר ביריעות מאה אחוז סיליקון רפואי, ייעודיות לצלקות של ניתוח קיסרי, המפעילות לחץ עדין על הצלקת התורם לטשטושה, עם תוצאות מלאות המתקבלות כבר אחרי שלושה חודשים. כמו כן, לקבלת תוצאה מרבית מומלץ לשלב את היריעות עם ג'ל סיליקון רפואי שמוצע באתר החברה. את היריעות ניתן להזמין בצבע עור או בצבע שקוף.

השימוש בהן דורש לשטוף את הצלקת עם סבון ומים, לייבש את אזור הצלקת ורק אז לשים את המדבקות. זאת לאחר הסרת פס ההדבקה והנחה ישירות על גבי הצלקת, כאשר השימוש המומלץ ביריעות הינו לשש שעות רצופות מידי יום. כמו כן, השימוש ביריעות מותר רק לאחר הוצאת תפרים, הורדת חבישה ועם צלקות שנסגרו באופן מלא.

ג'ל לטיפול בצלקת מניתוח קיסרי

באתר של אר-קיור מדיקל בע"מ גם מציעים ג'ל לטיפול בצלקת מניתוח קיסרי יעיל במיוחד. מדובר בג'ל שקוף מאה אחוז סיליקון רפואי הכולל גם ויטמין E. הג'ל נמרח ונספג בעור בקלות והוא לא מכתים את הבגדים. השימוש בג'ל מומלץ לסירוגין יחד עם יריעות הסיליקון. הפורמולה שלו תורמת באופן ניכר לשיפור מרקם, צבע וגובה הצלקת, והוא גם מסייע בהפחתת תחושות של חוסר נוחות וגרד בצלקות.

הג'ל עצמו מתייבש מהר והוויטמין E שהוא מכיל מסייע בריכוך של עור הצלקת. יש ליישם אותו על עור נקי ויבש, עם מריחה של כמות קטנה על גבי הצלקת פעמים ביום ועיסויה עד ליבוש של הג'ל. לאחר שהג'ל מתייבש ניתן לעשות שימוש במקום בתכשירים קוסמטיים אחרים כמו קרם גוף. 

שיטות נוספות 

מלבד מה שכבר הוזכר, יש בשוק עוד שיטות לטיפול בצלקות שמקורן בניתוח קיסרי. למשל ניתן לעשות שימוש לאחר הניתוח בתרחיץ פולידין המחטא את אזור הצלקת ומונע הופעה של זיהומים. בנוסף ניתן למצוא בשוק תרסיסים לשימוש מיד אחרי הניתוח עם יישום על גבי חבישה התורם לזירוז הליכי החלמה של הצלקת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
טיפול ערפד PRP לשיפור איכות העור – כל מה שרצית לדעת
התקדמות הרפואה האסתטית הציגה טיפולים מהפכניים למאבק בהזדקנות ובבעיות עור,...
מה הדרכים הטבעיות להכין את הגוף ללידה קלה ולהיריון בריא
אמנם, בעולם המודרני בתוכו אנחנו חיים, הכניסה להיריון לא פעם,...
בלי סוכר בבקשה: מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל תו אישור מהאגודה לסוכרת לשימוש לחולי סכרת
מותג הטיפוח האורגני ecoLove קיבל בימים אלו תו אישור מהאגודה...
טיפולים טכנולוגיים המסייעים בהצערת העור
ישנן שיטות שונות לא ניתוחיות שיכולות לסייע בשימור מוצקות ומוארות...
מהי פיגמנטציה אחרי לידה ואיך ניתן לטפל בה?
במשך תשעת חודשי ההיריון, אחרי הלידה ובתקופת ההנקה, גופה של...
כיצד מצבים אלרגיים משפיעים על התפתחות אקנה
אקנה הוא מצב עור הנגרם מייצור יתר של סבום, חומר...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
כל השיטות החדשות והמתקדמות לטיפול בצלקות שלאחר ניתוח קיסרי
לאורך השנים עולה מספר הנשים שיולדות בניתוח קיסרי, והוא עומד...
דילוג לתוכן