כמה עובדות על בוטוקס

כמה עובדות על בוטוקס

בטח, בוטולוניום טוקסין הידוע בשמו המסחרי "בוטוקס" – אולי משתק השרירים שלך מרצון, וקצת קשה לקבל את זה. אבל קשה להכחיש את ההשפעה שיש לבוטוקס על הציבור וקהילת הניתוח קוסמטית. למרות תומכים רבים שינסו להרגיע את החששות. הנה כמה עובדות אמיתיות על בוטוקס שאולי יעניינו אותך.

1. בוטוקס הוא שם שיווקי לרעלן בוטולוניום טוקסין. הוא נחשב לרעיל, והוא למעשה אחד מהרעלנים החזקים הידועים ביותר כיום. זה בעצם חלבון שנוצר מחיידק, וכאשר ניטל במינון לא נכון יכול לגרום אף למוות.

2. ישנן מחלות שגורם החיידק הזה, שבעיקר מצוי במזון מקולקל. עם זאת הכמות שבה מוזרק בוטוקס לפנים אינה יכולה לגרום לנזק מאחר והיא כמות מאד קטנה.

3. תיקונים קוסמטיים הם רק חלק קטן מההיקף של מה בוטוקס יכול לעשות עבור חולים. אנשים הסובלים מהתכווצויות שרירים, כולל בעיות מתישות כמו שלפוחית ​​חלשה, יכולים להפיק תועלת מזריקות. זה יכול לעזור לתנועתיות קלה לאלו אשר סובלים מבעיות בשרירים.

4. זוהי דרך טובה שמשמשת כדי לפתור את בעיותיך המיוזעות. אנשים רבים סובלים מבלוטות זיעה פרועות, אשר גורמים להם להזיע כל זמן וכבדות, גם אם הם לא מרגישים חמים במיוחד, לחוצים, או חרדים. על ידי הזרקה בוטוקס לבלוטות הזיעה, הם חסמו ביעילות ובהזעת יתר היא באופן זמני בהקלה.

5. יש יותר מקרי מוות מיוחסים לשימוש בטיפול "המזויף" ממה שיש לחומר האמיתי. בעשרים השנים האחרונות, פחות מ 50 מקרי מוות נרשמו ואף אחד מאלו לא היו קשורים לשימוש קוסמטי. שימוש בחומרים אחרים כתחליף לבוטוקס שלא אושר רפואית, לעומת זאת, עלולה לגרום לפציעה חמורה, סיבוכים, ואפילו מוות.

6. חומר זה הוא בטוח למדי עבור רוב האנשים. עם זאת, מי שנמצאת במהלך הריון או שיש לה אלרגיות ביצים לא צריך לעבור טיפול כאלה עקב סיכונים בריאותים שונים.

7. לפחות מחמישה אחוזים מחולים שמקבלים זריקות יש תופעות לוואי חמורות. אלה שאכן עשויים לחוות שטפי דם, נפיחות, בחילות, סימפטומים של הצטננות או שפעת, כמו גם דימום קל באזור ההזרקה. גם תופעות הלוואי הללו, עם זאת, הן זמניות וחולפים תוך ימים אחדים.

8. ניתן להשתמש בבוטוקס בשילוב עם חומרי מילוי עורי כדי לעזור להרים ולהדק תווי פנים נפולים ולסלק קמטים. לפעמים דבר זה מכונה "מתיחת פנים נוזלית." טיפול זה הוא זול משמעותי ופחות כואב מהניתוח המסורתי.

9. מומלץ לפנות לרופא פלסטיקאי מומחה שישתמש בבוטוקס, בשנים האחרונות רופאים אחרים כגון רופאי שיניים השתמשו בבוטוקס, אך משרד הבריאות הישראלי הטיל עליהם רגולציות שונות.

* מאמר זה אינו מהווה ייעוץ רפואי. לייעוץ רפואי פנו לרופא מוסמך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
המדריך המלא להשתלות שיער
אם אתם כבר מתעניינים בטיפולים להשתלת שיער ואם אתם רוצים...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
Beauty Place – חגיגת שנה להקמת מתחם היופי
ביום חמישי האחרון התקיים אירוע חגיגת שנה למתחם הביוטי פלייס...
מותג הטיפוח ליראק פריז יוצא בקמפיין קיץ בכיכובה של כוכבת הרשת: טליה סול
הקמפיין יערך לרגל השקת סדרות מוצרי הגנה מהשמש בתקציב של 400...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
המתנה המושלמת לוולנטיין דיי: מוצרי טיפוח השיער של Dyson
ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואנית הרשמית שלDyson  בישראל, מציעה...
Finding A Term Paper Writing Service
Writers for hire can be found in many different places....
Essay Services That Will Help You Write Your Paper In Record Time
The world of essay writing is increasing at a extremely...
The Fundamentals of Writing an Essay
Writing an article is a sort of writing which gives...
דילוג לתוכן