מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 

מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 
קרדיט תמונה FREEPIK

ניתן לומר כי המון נשים אוהבות להתאפר באופן יום יומי ואף כמה פעמים ביום. אם הנכן אוהבות להתאפר, וכן רוצות לוודא שכל מוצרי האיפור הנחוצים נמצאים אצלכן בתיק, במאמר שלפניכן נציג כמה פרמטרים אשר יסבירו בדיוק מה הם מוצרי האיפור אשר חייבים להיות בכל תיק ותיק. 

קרם לחות / פריימר

פריט בסיסי ביותר אשר כל אישה חייבת שיהיה נוכח בתיק שלה, הינו למעשה פריימר. פריימר הינו קרם לחות בעל גוון אשר מהווה בסיס עבור מייק אפ. ישנה אפשרות אחרת והיא לבצע שימוש בקרם לחות שהינו למעשה נחשב מוצר לטיפוח יותר מאשר מוצר איפור. בכל מקרה, ממש לא מומלץ לוותר על מוצר הפריימר או על קרם לחות. 

מייק – אפ 

ישנו מוצר איפור ללא ספק חשוב נוסף, שהינו כמובן המייק – אפ. מייק אפ עלול לסייע לכן להסתיר שלל פגמים כגון חצ'קונים, קמטים, צלקות, כתמי פיגמנטציה וכן עוד פגמים אחרים. למעשה, המייק אפ הינו בסיס עבור איפור הפנים, וכן הינו יכול לשדרג את האיפור שלכן מקצה לקצה. ניתן להוסיף פרמטר חשוב ומומלץ כי חשוב להחזיק בתיק שלכן בנוסף לכל מסיר איפור

צללית 

בנוסף ישנו מוצר איפור חשוב נוסף והינו צלליות. בדומה לידיים אשר נראות חיוורות ללא לק, למעשה גם העפעפיים והעיניים שלכן. לכן, מאוד חשוב שיהיו לכן צלליות בגוון שהנכן אוהבות. זאת על מנת שתוכלו להוסיף עניין וצבע באזור העיניים שלכן וכן תוכלו להבליט אותן באמצעות האיפור. 

שפתון 

ניתן לציין כי גם השפתון הינו מוצר חובה בכל תיק איפור. בין אם הנכן מעדיפות ליפ גלוס, ליפסטיק וכן כל סוג אחר של שפתון. למעשה השפתון אכן מוסיף חינניות וצבע לפנים ואף משדרג באופן משמעותי את האיפור העדין ביותר. האודם הינו מדגיש את השפתיים שלכן, וללא ספק משפר באופן ישיר את מראה האיפור. כלומר לא קיים ספק ששפתון חייב להיות בכל תיק איפור כמוצר חובה.   

עיפרון עבור העיניים

עיפרון עיניים הינו מוצר שחייב להיות לכן בתיק. למעשה עיפרון העיניים תורם עבור הדגשת העין וכן הינו מתאים במיוחד עבור יצירת הרמוניה באופן מושלם בין המסקרה והצלליות. בין אם הנכן אוהבות לבצע שימוש בעיפרון עיניים לבן או עיפרון עיניים שחור, מומלץ תמיד שיהיה לכן עיפרון עיניים איכותי ועמיד בתוך תיק האיפור שלכן. 

שורה תחתונה, ללא ספק המון נשים נוהגות לקחת איתן שלל מוצרי איפור בתוך התיק אך עלולות לדחוף מספר מוצרים לא רלוונטיים אשר עלולים לתפוס מקום רב בתיק שלהן. לכן, ניתן לציין כי נשיאה של מוצרים אידיאליים ורלוונטיים עבורכן יעשו את העבודה כמו שצריך וכן לא תכבידו על עצמכן בנשיאה מיותרת של מוצרים נוספים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה
שוק בגדי היד השנייה מתפתח במהירות מרשימה, וטוב שכך. אם...
איך תבחר תכשיט לאישה שלך 
היי לך!  אם הגעת לכאן אז כנראה שהלכת לאיבוד ואתה צריך...
מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 
ניתן לומר כי המון נשים אוהבות להתאפר באופן יום יומי...
איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?
בחנויות יד שנייה, שחלקן מציעות בימינו את שירותיהן אונליין, תוכלי...
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
שנת 2022 מביאה עמה המון טרנדים לנערות שכדאי להכיר. הטרנדים...
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
סילבסטר מגיע ואת רוצה להמם את כולם עם לוק ייחודי...
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
אם יש מתנה שמשמחת את האישה תמיד, בכל אירוע או...
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
את כל כך שקועה בעבודה, בטיפול בילדים או בלימודים שכבר...
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אמנם עדין חם ביום אבל כבר ירד גשם ברוב האזורים...
רשת SACARA נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הביוטי:
משיקה שירות ניקוב חורים בשיטה חדשנית סטרילית, היפואלרגנית וללא כאבים רשת...
דילוג לתוכן