מותג הטיפוח קיל'ס ישיק לראשונה בישראל שקיות מילוי העשויות מחומר ממוחזר

מותג הטיפוח קיל'ס ישיק לראשונה בישראל שקיות מילוי העשויות מחומר ממוחזר
צילום: יחצ

מותג הטיפוח הניו יורקי  KIEHL'S מרחיב את פעילות 

הקיימות ושמירה על איכות הסביבה  

משיק לראשונה מוצרי טיפוח במהדורת בר-קיימא: 

שקיות מילוי ובקבוק אלומיניום המיועד למילוי כל מוצר שנבחר

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח העור והשיער, שבסיסו בניו יורק מרחיב את המסע הקיימות בצמצום ההשפעה הסביבתית ושיפור הסביבה. המסע של קיל'ס לעולם ירוק יותר, מתחיל ביצירת פורמולות אחראיות עם רכיבים מתחדשים ואירזות מתכלות וידידותיות לסביבה, תוך שיפור החומרים בהם משתמשים בחנויות המותג. 

בימים אלה משיק קיל'ס לראשונה בסניפי הרשת: שקיות מילוי העשויות מחומר ממוחזר וגם בקבוק רב שימושי העשוי מ- 100% אלומיניום למילוי כל מוצר שנבחר.

בשלב ראשון יציעו, 4 שקיות מילוי של מוצרים פופלארים. שקיות המילוי של קיל'ס חוסכים בממוצע 80% יותר פלסטיק ממוצר חד פעמי של קיל'ס ומכילים פי 2 עד 5 יותר פורמולה מבקבוק רגיל של 250 מ"ל.

לצד השקיות למילוי חוזר, קיל'ס משיקים גם את מילוי מחדש של בקבוק, הבקבוק הראשון אשר עשוי מ-100% אלומיניום ומיועד לשימוש חוזר. הבקבוק מעוצב בהשראת האריזות של המותג המעוצבות כמוצרי בית מרקחת. הבקבוק מתחייב לקיימות ומאפשר לצרכנים מילוי חוזר של מבחר מהמוצרים האהובים עליהם – הכל במטרה להפחית פלסטיק המיועד לשימוש חד פעמי. הבקבוק ארוז בקרטון שכולו ניתן למיחזור ומגיע עם משאבה נוספת.

צילום: יחצ

בן אילן, מנהל מערך הריטייל והשיווק של Kiehl's  : "אחד מערכי קיל'ס הוא קיימות ושמירה על איכות הסביבה. זהו, מהלך אסטרטגי של המותג  שעם הזמן גם יתרחב לעוד מגוון מוצרים, שהמותג מציע. לדבריו: "אנו בקיל'ס שואפים בקביעות לטוב ביותר החל מפורמולות ואריזות אחראיות ועד ייצור אחראי, תמיכה בקהילות ועזרה בהפחתת ההשפעה הסביבתית, וגאים להמשיך במסע לעבר עתיד טוב יותר!"

עוד ציין בן אילן כי: "בנוסף, אנו ממשיכים בפעילות המחזור "החזרת אריזות ריקות לסניפים"  וקוראים ללקוחות הרשת – החזירו, אריזות ריקות לאחד מסניפי הרשת וקבלו מתנה!"

המוצרים המוצעים כיום עם שקיות מילוי ובקבוק אלומיניום: קרם גוף – קרם גוף המועשר בחמאת קקאו וסקוואלן, מסייע להשיב זוהר, רכות וגמישות לעור יבש ועמום. המחיר: 295 ₪ שמפו ומרכך המכילים חומצת אמינו – שמפו ומרכך עדינים, ללא סיליקון – הפורמולה של השמפו, המבוססת על חומצת אמינו, מנקה בעדינות את כל סוגי השיער מבלי לייבש אותו; בעוד הפורמולה של המרכך, המכילה שמן קוקוס וחומצות אמינו, מסייעת לרכך את השיער, לשמור על איזון הלחות הטבעי, ומותירה את השיער מלא ברק ובמראה בריא. המחיר: 239 ₪  סבון נוזלי אשכולית לגוף – סבון נוזלי מקציף ומרענן לגוף המשמש גם כקצף אמבט, מנקה ביסודיות לכלוך וזוהמה מבלי לייבש את העור. המחיר: 189 ש"ח סבון אשכולית לידיים – סבון ידיים נוזלי ומבושם אשר משתנה לקצף ניקוי על מנת לשטוף כל לכלוך וזוהמה. מכיל תמהיל של ויטמין E, תמציות צמחים ומרכיבי ניקוי המופקים מקוקוס על מנת לנקות בעדינות את העור ולסייע לו להרגיש רגוע. המחיר: 189 ₪.

ניתן להשיג בחנויות המותג: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677 , דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417 , TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377 , עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 , קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074 , סופר פארם ביג אילת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
ד"ר רפאל קזראל מסביר על החשיבות של בחירת הרופא הטוב ביותר לביצוע הזרקות בוטוקס
כשמדובר בהזרקת בוטוקס, אחד הדברים החשובים ביותר שתוכל לעשות כדי...
כאבים אחרי השתלת שיניים
מה אתם צריכים לדעת על ניתוח השתלת שיניים? קודם כל...
Beauty Place – חגיגת שנה להקמת מתחם היופי
ביום חמישי האחרון התקיים אירוע חגיגת שנה למתחם הביוטי פלייס...
מותג הטיפוח ליראק פריז יוצא בקמפיין קיץ בכיכובה של כוכבת הרשת: טליה סול
הקמפיין יערך לרגל השקת סדרות מוצרי הגנה מהשמש בתקציב של 400...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
דילוג לתוכן