מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?

מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
קרדיט - Canva

טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים הנלווים והיסודיים שאי אפשר לעשות לבד. בטיפולים כאלה אתם מפקידים את פניכם וגופכם בידי קוסמטיקאית מקצועית שדואגת לפתור בעיות וגם לתת לכם את הטיפול הכי טוב בהתאם מצבכם, לגילכם ולהעדפות שלכם. ככל שמתחילים בשגרה כזאת מוקדם יותר אפשר להתמודד טוב יותר עם פגיעה בלתי הפיכה, במיוחד במציאות הישראלית של מזג אוויר חם ולוהט שאינו עושה חסד עם העור של הגוף. אם מוסיפים לזה גם את הנטייה הישראלית לא לשמור על עצמנו, מקבלים לפעמים מצבים שצריך לטפל בהם בצורה מעמיקה יותר בגל הנזקים. אם רוצים להתמודד עם נזקי הזמן ומה שהוא עושה לפנים ולעור הגוף, רצוי להתחיל לקבל בזמן טיפול פנים אנטי אייג'ינג שמתמודד עם הדלדול של העור, עם הפיגמנטציה הגוברת, עם הכתמים ואובדן צחות העור, עם הזיהום והפרשות השומן והתייבשות העור. יש כל כך הרבה דרכים להתמודד עם הנזקים האלה בהצלחה וכל מה שצריך לעשות זה להפקיד את הפנים שלכן בידי הקוסמטיקאית חן מלכה, שעובדת כבר שנים עם לקוחות מרוצות מהטיפולים שלה.

הסרת שיער בשיטה בטוחה

בשיטה הקודמת והישנה של הסרת שיער בלייזר לא כולם הצליחו ליהנות מהשיטה הזאת ולכן היום יש שיטות מתקדמות שפתרו את הבעיות ההן. היום יכולים לעבור הסרת שיער לייזר ברגליים גם כאשר יש לכן עור בהיר ושיער בהיר שבקושי רואים אותו, פלומתי אפילו. יש בעלי עור כהה שיכולים לעבור את הסרת השיער הזאת בצורה קלה יותר ואפילו ללא כאבים. השיטה מצליחה להתמודד עם כל בעיה באמצעות פולסים של קרן אור שנשלחים ברצף ובמהירות ובכך משמידות את מקור השערה על ידי פגיעה במקור ההזנה שלה. זה בדיוק מה שחיכו לו כדי להסיר שיער גם במקומות רגישים יותר שקשה לטפל בהם אחרת. היתרון הגדול של השיטה הוא שהיא פשוט לא כואבת גם אצל מי שרגיש לכך.

טיפולים מסורים לטיפוח היופי

שגרת טיפולים קבועים ותקופתיים אצל הקוסמטיקאית שלך מבטיחה תוצאות מעולות בכל פעם משום שהיא מכירה אותך הכי טוב. היא יכולה להתאים לך את הטיפולים הכי טובים בשבילך בזכות האבחון המדויק שלך וההיכרות הממושכת עם העור שלך. בקליניקה של חן מלכה תוכלו לקבל טיפולי יופי לפנים ולגוף וליהנות מאווירה נעימה ומטיפולים מקצועיים ואיכותיים. אם את רוצה לדאוג לעצמך לתוצאות אסתטיות, חן מלכה תדאג לכל מה שאת צריכה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן