מנתח פלסטי מישראל מרצה בכנס בינלאומי שיערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים מהודו

מנתח פלסטי מישראל מרצה בכנס בינלאומי שיערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים מהודו
צילום: האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

הכנס יעסוק בשאיבת שומן וישתתפו בו באופן מקוון אלפי רופאים מעולם

מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, עולה כי בשנה האחרונה בוצעו בישראל כ – 7,000 הליכי שאיבת שומן. באיגוד מזהירים: "מטופלים שהתפתו לבצע שאיבת שומן אצל גורמים לא מורשים היו בסכנת חיים ממשית"

======

מנתח פלסטי מישראל, ד"ר אלכס לבנברג, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ישתתף כמרצה בכנס פלסטיקה בינלאומי אשר יעסוק בנושא שאיבת שומן ועיצוב הגוף ויערך ביוזמת איגוד הפלסטיקאים בהודו ה – IAAPS. בכנס שיערך באופן מקוון ישתתפו אלפי רופאים מומחים לכירורגיה פלסטית מרחבי העולם ממדינות כמו הולנד, פורטוגל, סינגפור, ברזיל, איחוד האמירויות הערביות, אוסטרליה, ישראל וכמובן הודו. הכנס שמיועד למנתחים פלסטיים, ימשך יומיים ויערך בין התאריכים ה – 4 ל – 5 בספטמבר 2021, ביוזמת האיגוד ההודי לפלסטיקה בראשותו של ד"ר רג'אט גופטה (Dr Rajat Gupta).

ד"ר אלכס לבנברג, מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הסביר כי: "אני שמח לשתף מניסיוני בתחום שאיבת השומן ועיצוב הגוף לגברים ונשים. ההרצאה שלי תתמקד בשאיבת שומן באמצעות לייזר, שיטה חדשה יחסית שהפכה לפופולארית. היא מתאימה לנשים וגברים עם מרבצי שומן שלא ניתן להיפטר מהם באמצעות דיאטה. אצל נשים מדובר בדרך כלל באזור הבטן, המותניים והירכיים. אצל גברים האזורים האופייניים הם בעיקר המותניים. השיטה גם עשויה להתאים לגברים הסובלים משומן עודף באזור השדיים ומתמודדים עם תופעה הנקראת גינקומסטיה".

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הוסיף כי: "אנו מאחלים בהצלחה רבה לחברנו ד"ר לבנברג ובטוחים שזו תהיה חוויה מקצועית חשובה. שאיבת שומן הוא תחום שנמצא בעליה דרמטית בישראל ובעולם ויכול לחולל שינוי ולהשפיע לטובה על דימוי הגוף כאשר הוא מבוצע על ידי פלסטיקאי מומחה. אני קורא לציבור לשים לב מי הגורם שמטפל בו ולהיזהר ממבצעים ופרסומות ולזכור שבכל ניתוח יש גם סיכונים ולכן מומלץ לפני הניתוח לשאול את הרופא מהם הסיבוכים הקשורים לאזור הספציפי של הניתוח ולעדכן אותו בכל מחלות הרקע וההיסטוריה הרפואית. בשנים האחרונות נחשף האיגוד למקרים קשים בהן מטופלים התפתו לבצע שאיבת שומן ברשות הפלסטינית או אצל גורמים לא מורשים והיו בסכנת חיים ממשית".

על פי נתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואי עולה כי בשנה האחרונה בוצעו בישראל כ – 7,000 הליכי שאיבת שומן בהרדמה מקומית או מלאה על ידי מנתחים פלסטיים מומחים. עוד עולה כי בכל שנה מתאשפזים כ-55 נשים וגברים בבתי חולים הציבוריים בארץ בעקבות סיבוכים של ניתוחים אסתטיים שנערכו מחוץ למערכת הבריאות הישראלית, חלקם גם בחו"ל. הסיבוכים הללו עשויים להגיע לסכנת מוות, לגרום לנמק, לזיהומים קשים, להצטברות דם ונוזל שמצריך ניקוז בחדר ניתוח, לפתיחה של הצלקות והפצע הניתוחי, לפצעים קשי ריפוי ולעיוותים שנוצרים בעקבות הניתוח או הפעולה הכירורגית הלא מקצועית. ולמרבה הצער גם לעיתים לצלקות קשות לכל החיים.

צילום: האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

למידע נוסף אודות הכנס בנושא שאיבת שומן ולהרשמה מומלץ להיכנס לאתר האיגוד ההודי של המנתחים הפלסטיים האסתטיים הנמצא בקישור הבא: https://www.iaaps.net/

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית, הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ-300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית ואסתטית בישראל ברפואה הציבורית והפרטית ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.

רופאי האיגוד מטפלים בשחזור מומים מולדים, שחזורי שד, עור ורקמות, ניתוחי פציעות מורכבות, נפגעי כוויות, ריפוי פצעים, ניתוחי מיקרוכירורגיה נוירו-וסקולרית, כירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית.

מומחה בכירורגיה פלסטית הוא רופא שלאחר קבלת הרישיון לעסוק ברפואה כללית בישראל בחר להמשיך את הכשרתו ולהתמחות בענף הרפואי הנקרא כירורגיה פלסטית ואסתטית, השלים את תקופת ההתמחות שנמשכה 6 שנים, עמד בהצלחה בכל הדרישות הכרוכות בה וקיבל ממשרד הבריאות תעודת רופא מומחה בתחום זה.

כך שבחלוף כ–13 שנה מתחילת לימודיו הפך לרופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית שמביא עמו אל שולחן הטיפולים והניתוחים, ניסיון רב, הכשרה מעמיקה ויכולת למנוע מראש סיבוכים ואף לטפל בהם אם חלילה קרו.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ.

כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית.

האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח: www.plasticsurgery.org.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן