ציפוי שיניים – מדריך קצר שייתן לכם מספיק רקע בנושא

ציפוי שיניים – מדריך קצר שייתן לכם מספיק רקע בנושא
מקור freepik

כל אחד מאתנו היה שמח לחיוך הוליוודי, כזה שאנו רואים בדרך כלל אצל שחקני הקולנוע המטופחים והמטופלים היטב. חיוך כובש עם שיניים לבנות, מסודרות ונראה כאילו רק אנשים מסוימים יכולים ליהנות מחיוך שכזה. ובכן עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם רפואת השיניים כיום אין ספק כי גם אתם תוכלו ליהנות מציפוי שיניים איכותי, במחיר סביר ובמינימום טיפולים ותוכלו ליהנות מאותו חיוך מושלם. מהו ציפוי שיניים? ממה הוא עשוי? כמה זמן זה לוקח? הינה מדריך מקוצר שייתן לכם מעט רקע בנושא.

מהו ציפוי שיניים?

ציפוי שיניים הוא חומר מיוחד המודבק על השיניים ומספק מהם ציפוי שבעזרתו ניתן יהיה לטפל בעניינים רפואיים, עקמת או פגיעה בשיניים. לעתים אנשים עושים ציפוי שיניים רק כדי לשפר את החיוך שלהם ומבנה השיניים גם אם אין פגיעה או עקימות של ממש. יש כמה סוגי ציפויים כאשר הפופולארי ביותר הוא ציפוי חרסינה. ציפוי זה קיים כבר עשרות שנים ופותח בארה"ב. מדובר בציפויים בעובי 0.2 מ"מ לערך הנחשבים לטיפול יעיל, איכותי עם תוצאות הנשמרות לאורך שנים רבות.

תהליך הטיפולי לציפוי שיניים:

הטיפוך יארך מספר פגישות. בפגישה הראשונה תתבצע תיאום ציפיות וייעוץ ראשוני בנושא. הרופא יבצע בדיקות והמטופל יציג את התוצאות הרצויות שהוא מצפה להן. חשוב לציין כי כל טיפול הוא אישי וכל מטופל עם מבנה פה ושיניים אחר ולכן הטיפול הינו בהתאמה אישית ואין טיפול אחיד לכולם. המטופל יכול לבחור את צבע והצורה של ציפויי החרסינה ולאחר מדידת הפה והשיניים של המטופל אלה מועברות למעבדה לצורך בניית מודל.

בפגישה השנייה המטופל יתרשם מהמודל, יחל תהליך של ציפוי מעבר. לעתים תידרש השחזה לשיניים ובטיפולים מסוימים לא. שלב זה הינו קריטי כי הוא מאפשר למטופל להתרשם מהתוצאות באמצעות טיפול מעבר שניתן להסיר או לתקן לפני ההדבקה הסופית של ציפויי החרסינה.

בפגישה השלישית, במידה והלקוח מרוצה וניתן להתקדם – יסיר הרופא את ציפוי המעבר ויתחיל לבצע הדבקה של הציפוי הקבוע. לבסוף יקבל המטופל הנחיות לגבי שמירה על בריאות דנטלית ויקבע לו תור נוסף לאחר כמה שבועות לצורך מעקב.

היתרונות בציפוי שיניים באמצעות חרסינה:

לציפוי שיניים מסוג זה יש יתרונות וחסרונות כמו לכל דבר. בעוד החסרונות יהיו ככל הנראה המחיר והעובדה שלא ניתן לשנות צבע/צורה של השיניים לאחר ההדבקה, הרי שיש להם גם הרבה יתרונות. הלקוח יוכל לבחור מראש את צבע וצורת השיניים שהוא רוצה, החניכיים מגיבות היטב לחומר החרסינה ולכן זה נחשב לטיפול טוב ואיכותי. ציפויים אלה לא סופגים צבעי מאכל, סיגריות וכד'. לבסוף מדובר בטיפול עמיד לאורך שנים רבות ואין צורך לבצע טיפולים חוזרים כמו במקרה של ציפוי מוזל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
מתי הפתעת אותה בפעם האחרונה במתנה מכל הלב?
הפתעות נעימות כמו מתנות הן הפתעות שכולנו רוצים להיתקל בהן,...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
דילוג לתוכן