קרם הבהרה למראה זוהר בחג

קרם הבהרה למראה זוהר בחג
קרדיט FREEPIK

החגים בפתח ואת רוצה להראות במיטבך. רוצה שיהיה לך עור בהיר בעל מראה אחיד וזוהר? מחפשת קרם הבהרה אפקטיבי ומומלץ? כדאי שתכירי את מוצרי ההבהרה של המותג המצליח דרמלוג'יקה, אותם תוכלי להזמין בקלות ובבטחה ישירות דרך אתר החברה. לפנייך מספר דוגמאות עבור קרם הבהרה אפקטיבי ומומלץ של המותג.

ביו-לומין C סרום

אם את מבקשת תכשיר יעיל להבהרה ומיצוק של עור הפנים והצוואר, תוכלי לבחור בתכשיר הבהרה ומיצוק של עור הפנים עם ויטמין סי מהדור חדש. יש בתכשיר ויטמין סי יציב ביותר שאין לו נטייה להתחמצן ולהתפרק, דבר המבטיח חדירה לשכבות עור עמוקות, מסיר תאי עור מתים, מפחית קמטים וקמטוטים, ומקטין באופן משמעותי סימני פיגמנטציה. כמו כן, נוסחת הסרום מכילה חומצה לקטית ופפטייד התורמת למיצוק והבהרת עור הפנים, עם שיפור ניכר בסימני זקנה וקבלת עור זוהר ורענן. בסרום יש לעשות שימוש בערב ובבוקר ולאחר ספיגתו במידת הצורך ניתן למרוח על העור קרם הגנה או קרם לחות.

ביו-לומין ויטמין סי סרום לעיניים

סובלת מעור כהה ורפוי באזור שמתחת לעיניים? כדאי לך לעשות שימוש בסרום לעיניים ביו-לומין ויטמין סי .מדובר בתכשיר פעיל המאט באזור העיניים סימני זקנה, מבהיר, מגמיש וממצק את העור באופן מהיר ומשמעותי. כמו כן התכשיר מעניק לעור העדין סביב העיניים את הלחות הנחוצה לו, כאשר איכויות אלו נובעות מנוסחה טבעית וייחודית של סרום חדשני, המשלב ויטמין סי, אנזים פפאין, פפטידים, בוסטרים ורכיבים אנטיאוקסידנטיים שמקורם בצמחים פעילים ייחודיים.

סמארט ריספונס סרום

מצבו של העור שלך משתנה כל הזמן ברמה יומיומית בעקבות שינויים במזג האוויר, רמות לחץ, מה שאכלת באותו יום, ועוד. אם את חולמת על תכשיר שיזהה כל בוקר מחדש את מצב העור שלך ויפעל בהתאם, החלום יכול להתגשם עם סמארט ריספונס סרום. מדובר בסרום חכם שיעניק לך עור בהיר, זוהר וחלק עם ניחוח נעים במיוחד. הסרום מבוסס על טכנולוגיה רספונסיבית חדישה ומהפכנית המסוגלת לזהות ולהגיב לכל שינוי קטן בעור, אפילו בטרם היותו גלוי לעין. בהתאם למה שהסרום מזהה הוא משחרר במקום ובזמן הנכון את הרכיבים הפעילים הנחוצים, התומכים בעור הפנים, מטפלים ומתקנים בו זמנית צרכים שונים של הבהרה כגון הרגעת אדמומיות, מיצוק, לחות והחלקה. השימוש בסרום ייחודי זה מבוצע בבוקר ובערב לאחר ניקוי העור.

מארז התנסות PowerBright

אם זו הפעם הראשונה שאת מנסה מוצרי הבהרה של דרמלוג'יקה את יכולה לבחור במארז התנסות PowerBright, הכולל שלושה מוצרים: פיור נייט, סרום פיור ברייט C12 ופיור לייט SPE 50. המארז מוצע עבור במחיר אטרקטיבי ומוצריו תורמים להבהרת עור הפנים עם גוון אחיד המקטין כתמים של פיגמנטציה. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להיראות טוב יותר ללא השתלת שיער?
גברים שהגנטיקה שלהם גורמת להם להתקרח מוקדם ולא בצורה אחידה...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
כיצד תבחרי את הפילינג לפנים הנכון עבורך?
בחירת פילינג לפנים יכולה להיות משימה מאתגרת, מכיוון שישנם סוגים...
מי מטפל בך כשאת רוצה להיות יפה?
טיפוח היופי מחייב שגרה רצינית וקוסמטיקאית מקצועית שמטפלת בכל הטיפולים...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
כיצד להתמודד עם מחלות ויראליות בילדים?
ילדים הם לעתים קרובות התגלמות החיוניות והאנרגיה, אך הם גם...
בשמים הממזגים תווים נדירים ואקזוטיים
בושם יוקרתי לאישה הוא יותר מסתם ניחוח; זהו סמל של...
מה שמתאים למשרדי יוקרה מתאים גם לבית שלכם
תרבות הדיור ורמת עיצוב הפנים שאנחנו רואים בישראל בהחלט מכובדת...
גדרות לגינה מאלומיניום
גדרות ופרגולות איכותיות לבית ולגינה
גדרות לגינה מאלומיניום הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים המחפשים...
עור חלק וזוהר - סודות המקצוענים לטיפול יומיומי
כולנו רוצים עור חלק וזוהר, אבל בשביל להגיע לתוצאות צריך...
דילוג לתוכן