רשת אירוקה מציגה: הטרנדים המובילים במשקפי השמש במגוון המותגים לאביב- קיץ 2021

רשת אירוקה מציגה:  הטרנדים המובילים במשקפי השמש במגוון המותגים  לאביב- קיץ 2021
צילום ערן תורג'מן

קולקציית משקפי השמש ברשת אירוקה, הבית של המותגים, חושפת את הטרנדים המובילים בעולם האופנה הבינלאומי ושמה דגש על מגוון עשיר ורחב הנותן מענה לכל סוגי הפנים, לטעמים, לסגנונות ולתקציבים השונים.

 

רשת אירוקה, חושפת את הטרנדים המרכזים שיככבו בעונה החמה של אביב- קיץ 2021, נתחיל בצבעוניות שב2021 תוסיף לנו אופטימיות ושמחה לחיים, השקוף בכל גווניו ורמותיו נכנס לחיינו בגדול ואיתו הלבן, אולי בגלל המסכה שהקורונה הכניסה לחיינו ב2020 ומכסה את רוב הפנים שלנו ומייצרת אצלנו צורך להביע את עצמנו ולכסות כמה שפחות את העיניים. 

 

מסגרות אצטט שקופות וחצי שקופות, עם גוון או בלי גוון, לצידן עדשות בצבעוניות חדשה ומקפיצה – כל אלו יוסיפו ליומיום חיים ושמחה.

2021 מסמלת שנה בה הנשי והגברי מתערבב, לכל הטרנדים יש ביטוי במשקפי נשים וגברים ובעיר הרבה מאוד דגמי יוניסקס. 

 

הטרנדים המובילים:

 

Over-Over Size – סופר גדול, סופר רטרו והרבה יותר שיקי. 2020 לימדה אותנו לכסות את הפנים ואם כבר אז במשקפיים שלא רק מכסים, אלא מוסיפים אמירה אופנתית ודרמה ללוק שלנו. משקפי אובר סייז מהווים הצהרה אופנתית שלא ניתן להתעלם ממנה. לעד ישדרו אלגנטיות ונשיות לצד מסתורין מסקרן. השנה האובר סייז מגיע בXXL ומאפשר לכל אחת להרגיש כוכבת. אובר סייז עגול, מלבני או ריבועי, העיקר שיהיה לך לפחות זוג אחד. 

 

Big logo – נכנס לכל פינה בחיינו ועל המשקפיים שלנו לפני שנתיים ורק משתפר ומשתבח משנה לשנה. השנה המותגים השקיעו באופן מובהק בלוגואים, לא רק כדי לסמן את המוצר אלא כדי להיות מאפיין מרכזי בעיצוב של המשקפיים. גוצי העצימו את אייקון הדבל G שלהם שלא נוכל לפספס אותו, פנדי צרבו את הלוגו על כל העדשות שלהם ואם פיספסנו אז שמו אותו גם על הזרועות בענק, וכך גם מרבית מותגי האופנה. 

 

 Round scholar–מג'ון לנון וג'ניס ג'ופלין דרך גנדי ועד סטיב ג'ובס – משקפיים עגולים לעד יעלו אצלנו אסוציאציות נוסטלגיות. מסגרות עגולות ממתכת מתקשרות לנו עם אינטלקטואליות, בעוד מסגרות עגולות עם עדשות צבעוניות מזכירות לנו את שנות ה60 העליזות. המשקפיים העגולים מלווים אותנו גם ב2021 הפעם בגרסתם הקטנה יותר שמייצרת מראה נגיש ולא מתאמץ, שמשתלב עם כל סגננון לבוש וכל מבנה פנים. 

 

Matrix – הסגנון האייקוני על שם הסרט האגדי בגדר חובה אצל כל פאשניסטה. מסגרת צרה באופן מיוחד, בצורה מלבנית או אליפטית שחושפת את הגבות ומוסיפה למראה שלנו שיק עתידני והרבה תעוזה. כל מותגי העל אימצו את המטריקס, כל אחד בהתאם לשפה הייחודית שלו ומאפשרים לכל אחד מאיתנו לאמץ את הלוק העתידני שלו.  

 

Retro Rectangle– 2021 נותנת במה למלבן.  בניינטיז הם היו פריט מאסט במסלולי האופנה והפייבוריט של מובילי הדעה. השנה המלבנים עושים קאמבק ובעזרת בתי האופנה ממציאים את עמם מחדש;  מלבנים קטנים לצד מלבני אובר סייז, מתכת לצד אצטט. מגוון רחב של סגנונות שמשתלבים עם כל לוק מקז'ואל ועד ערב ומתאימים במיוחד לבעלי מבנה פנים עגול, צר וצורת יהלום.

 

La Geometria – בחיפושם המתמיד אחרי החדש והמפתיע, פונים מעצבי העל לגאומטריה ובעזרתה חושפים אותנו הצרכנים, לצורות חדשניות ומרגשות. הגאומטריה של 2021 מפגישה אותנו עם שילובים של זוויות וקימורים חדשניים שמולידים צורות חדשות שלא הכרנו. מושלם למי שמחפש לצאת מהמסגרת ולהתנסות במשקפיים קצת יותר נועזים ומאוד מאוד מחמיאים.  

 

TOP GUN – העיצוב האלמותי מככב גם השנה (בינינו, הוא לעולם לא ייצא מהאופנה). משדרג ברגע ומשלים את הלוק המדויק לכל מראה. משקפי הטייסים יוצרו לראשונה ב1937 עבור טייסי חייל האויר האמריקאי בכדי להגן על עיניהם מקרינת השמש במהלך הטיסה, 80 שנה אח"כ הם כבר קלאסיקה אל זמנית והשנה  אנחנו נהנה מהם באופן מיוחד בזכות פרשנויות עיצוביות עדכניות של מיטב המותגים. נראה מסגרות אובר-סייז של משקפי הטייסים הקלאסיים, שילוב צבעים וחומרים וגם טכנולוגיות חדשניות של עדשות, כל אלו מבלי לפגוע בצורה המוכרת והמזוהה של הדגם. לזה אנחנו קוראים- קלאסי עם טוויסט.

 

The Navigator- שדרוג נועז לדגמי הטייסים הקלאסיים. מסגרת המתכת הקלאסית מזכירה את המקור אך מובחנת בזכות הקווים המרובעים שלה שמשדרים דיסטנס-שיק. במקור נחשבו הNAVIGATOR למשקפי גברים אולם בשנים האחרונות מותגי נשים רבים אימצו אותם כאביזר חובה לאישה המודרנית. הנביגייטורז מגיעים השנה בצבעים וגדלים שונים, עם גשר עליון או אפילו 2 גשרים ובעיקר הרבה ATTETUDE  לנשים ולגברים עם אופי. 

צילום ערן תורג'מן
צילום ערן תורג'מן
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה בישראל מיזם חדשני: SkinCare Campus
קבוצת לוריאל ישראל משיקה לראשונה מיזם חדשני מסוגו בישראל: SkinCare...
רואה לך בעיניים .. . מראה עיניים עייפות ואיך לטפל בו
כהויות עור, קמטוטים ועור שאיבד את חיוניותו סביב העיניים משווים...
דילוג לתוכן