שמירה על הבריאות עם ניתוחים פלסטיים

שמירה על הבריאות עם ניתוחים פלסטיים

אנו משקיעים כל כך הרבה משאבים כספיים, נפשיים והתנהגותיים בשמירה על בריאותנו ועל יופיינו. בריאות ויופי הם שני עולמות המעסיקים מאוד את האנשים בעידן זה בו אנו חיים. מה נלבש? איך נתאפר? כיצד נסדר את שערנו? מה נאכל? האם זה בריא? כמה כושר עלינו לעשות ביום? מה אומרים המחקרים לגבי מזון זה או אחר? כל כך הרבה שאלות ונושאים המעסיקים אותנו סביב שני תחומים שאמורים להבטיח לנו חיים ארוכים יותר, חיים טובים יותר וחיים יפים יותר. בעולם הנשים אלו הם עולמות של בריאות וקוסמטיקה, ושם זה כבר סיפור אחר מעולם הגברים. אחד התחומים היוצרים שילוב מושלם בין בריאות וקוסמטיקה הוא עולם הניתוחים הפלסטיים.

לאמץ לעצמנו אף חדש

אחד מהניתוחים הפופולאריים ביותר בעולם הניתוחים הפלסטיים הוא כמובן התחום של ניתוחי אף. בכל יום מתקיימים ברחבי העולם מאות רבות של ניתוחי אף, מה שהביא אותם למצב של ניתוחים סטנדרטיים שסביבם נצבר ידע וניסיון רב, ולכן הם הופכים להיות ניתוחים בטוחים עם אחוזי הצלחה כמעט מושלמים. ניתוח אף מתאים כמובן לכל אדם שאינו שלם עם הצורה של אפו. האף נוטה מעט הצידה, האף גדול מדי, שמן מדי, בולט מדי, קשתי מדי, אינו סולד מספיק, סולד יותר מדי, כל בעיה, כל סטייה ממה שמוצא חן בעינינו מהווה סיבה מספיק טובה ללכת לרופא מנתח ולעשות ניתוח אף.

להשאיר הכל מתוח, כמו פעם בתיכון

תחום פופולארי נוסף בעולם הניתוחים הפלסטיים הוא תחום מתיחת בטן ניתוח קל ופשוט המתבצע גם הוא עשרות רבות של פעמים בכל יום ברחבי העולם. הניתוח מיועד בעיקר עבור נשים שעברו מספר הריונות ועור הבטן שלהן כעת רפוי בצורה שאינה מחמיאה להן. מקרה קלאסי נוסף הוא נשים שעשו דיאטה אינטנסיבית, השילו מגופן עשרות קילוגרמים של שומן, אך העור שהקיף את אותו שומן נותר תלוי במקום. או אז ניתן להיכנס לאינטרנט ולבצע חיפוש סביב הנושא של מתיחת בטן ניתוח, ולמצוא עשרות מנתחים פלסטיים שיוכלו למתוח את עור הבטן בהליך פשוט וסטנדרטי, ולהחזיר את הבטן למראה הנעורים שלה שכל כך אהבנו.

שילוב נוסף בין בריאות לבין אסתטיקה הוא כל התחום של טיפולי ורידים. למרות שהתחום מוכר בעיקר כתחום אסתטי והסרתם נחשב לטיפול הנעשה לשיפור היופי החיצוני, ורידים בולטים יכולים לגרום לבעיות רפואיות רציניות. ישנם מספר טיפולים שמומחים לרפואת כלי דם יכולים להמליץ עליהם, בינם העלמת ורידים בלייזר או העלמת ורידים בגלי רדיו

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
המדריך המלא להשתלות שיער
אם אתם כבר מתעניינים בטיפולים להשתלת שיער ואם אתם רוצים...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
Beauty Place – חגיגת שנה להקמת מתחם היופי
ביום חמישי האחרון התקיים אירוע חגיגת שנה למתחם הביוטי פלייס...
מותג הטיפוח ליראק פריז יוצא בקמפיין קיץ בכיכובה של כוכבת הרשת: טליה סול
הקמפיין יערך לרגל השקת סדרות מוצרי הגנה מהשמש בתקציב של 400...
השחקנית ניב סולטן נחתה במוצ"ש האחרון מאתונה היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית ללוריאל פריז
הישר מאתונה מסט צילומי הסדרה 'טהרן' ניב סולטן נוחתת בישראל לצילומי...
המתנה המושלמת לוולנטיין דיי: מוצרי טיפוח השיער של Dyson
ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואנית הרשמית שלDyson  בישראל, מציעה...
Finding A Term Paper Writing Service
Writers for hire can be found in many different places....
דילוג לתוכן