שפתון – מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו

שפתון – מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
קרדיט לתמונה Freepik

אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה השפתיים עם שפתון יפה שמתאים לכן.. בין אם מדובר באדום קלאסי לאירוע ערב מתוחכם או בניוד עדין למראה  עדין וקז'ואל, הליפסטיק המושלם יכול לשפר משמעותית את המראה וההרגשה האישית. ישנם מספר סוגים של שפתונים וכמובן שיש הבדל בין השפתונים של החברות המותג השונות. נסביר על סוגי השפתונים לפי סיווג.

שפתוני מט – שפתונים בעלי פיגמנטציה גבוהה היוצרים מראה אטום עם פיגמנט אינטנסיבי. ליפסטיק מסוג זה, הידוע בגימור השטוח ונטול הברק שלו, הוא אידיאלי כשאת מכוונת למראה נועז ומרשים. בנוסף, הם בדרך כלל עמידים לאורך זמן, כך שלא תצטרכי לדאוג לגבי תיקון השפתון. עם זאת, הם יכולים להיות קצת מייבשים, ולכן חשוב למרוח לחות בשפתיים לפני מריחת השפתון.

שפתוני סאטן קרמיים – שפתונים אלו מספקים גימור חלק, מבריק מעט, פחות נועז משפתון מט, אך עדיין מציע כיסוי יפה. הם שומרים על השפתיים שלך לחות והם מושלמים עבור מי שמעדיפה מראה עדין וטבעי יותר. החיסרון הוא שלעתים קרובות הם דורשים טאצ'-אפים תכופים יותר בהשוואה לשפתון מט.

שפתונים מבריקים/ גלוסים – כפי שהשם מרמז, מעניקים לשפתיים מראה מבריק ונוצץ. הם מושלמים כדי להוסיף קצת זוהר למראה הכללי שלך ולגרום לשפתיים שלך להיראות מלאות יותר. עם זאת, הם נוטים להימרח ולרוב לא מספקים כיסויי צבע ניכר.

בחירת סוג השפתון הנכון תלויה במספר משתנים כולל גוון העור, סוג האירוע אליו את מתאפרת וההעדפה האישית שלך. אין סוג אחד שהוא הטוב ביותר עבור כולם. התנסי בסוגים ובגוונים שונים כדי למצוא את השפתון המתאים לך ביותר. אל תפחדי לצאת מאזור הנוחות שלכם ולנסות משהו חדש. אחרי הכל, איפור הוא סוג של ביטוי עצמי וזה המקום לפרוץ אפילו במעט את הגבולות של עצמך.

שפתון סטיק לעומת שפתון נוזלי

השפתונים הנוזליים חידשו את הנורמות המוכרות של עולם האיפור, והציבו תחרות קשה על השפתונים המוצקים הרגילים. שני סוגים אלה עוקבים אחר שיטות שונות, גימור ויישום, כלומר כל אחד מהם מותאם לפאנל שונה של תכונות איפור.

שפתון נוזלי, בדומה לשמו, הוא נוזלו במרקמו והופך לגימור מט או מבריק לאחר המריחה. קשה להתחרות באפקט המתמשך שלהם, ובמראה החושני והעסיסי שהם נותנים לשפתיים. תהליך המריחה הוא קל אך צריך להקפיד שלא למרוח יותר מדי חומר ושלא יזלוג מקו השפתיים.

מנגד, שפתונים מוצקים מציעים הרבה יותר גוונים מהווריאציות הנוזליות, ונחשבים כאמינים ונוחים מאוד לשימוש. גם שפתונים אלה וגם השפתונים הנוזליים עמידים מאוד במוצרים שיש כיום, ואף מתייבשים מהר ומתקבעים על השפה לאורך זמן ומבלי ללכלך. היתרון שלהם על פני הליפסטיקים הנוזליים הוא מראה ומרקם קטיפתי על השפתיים והרבה לחות שמתווספת אליהם.

גם שפתון סטיק וגם שפתון נוזלי יהיו בחירה טובה (כמובן שיש לבחור במותג איפור איכותי על מנת שהמוצר לא יאכזב ויעמוד בציפיות) אבל בעיקרון העדפה לאחד מהם היא עניין סובייקטיבי לגמרי.

מצאי את גוון השפתון המושלם עבורך

השפתון האידיאלי שלך יהיה כזה שמשלים את גוון העור שלך, משפר את המראה הכללי שלך ומתכתב עם הסגנון שלך.

חשוב להבין את גוון העור שלך. גווני העור מתחלקים לשלוש קטגוריות: קריר, חם וניטרלי. אם לעור שלך יש גוון ורוד, אדום או כחלחל, את נמצאת בספקטרום הגוונים הקריר. אם לעור שלך יש גוון צהוב, אפרסק או זהוב, את נמצאת בספקטרום הגוונים החמים. אם יש שילוב של גוונים חמים וקרירים, או שהגוון התחתון זהה לצבע העור האמיתי שלך, את תיחשבי כבעלת גוון עור ניטרלי.

שפתונים עם פיגמנט גוון כחול או סגול עשויים להיראות טוב יותר על בעלות עור בהיר בגוון קריר. לעומת זאת, שפתונים עם גוון כתום או אדום צפויים להיות הרמוניים יותר עם מי שיש לה עור עם פיגמנטים בגוונים חמים. גוונים ניטרליים יראו טוב עם מרבית הגוונים ומי שיש לה גוון עור ניטרלי תוכל להנות מכל העולמות כי רוב הגוונים יחמיאו לה.

עם זאת, הצעות אלה הן רק טיפים כלליים, בסוף הסגנון האישי שלך והתאמת הגוון של השפתון ללבוש ולאירוע הם בעלי משמעות מבחינת בחירת גוון השפתון המתאים עבורך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
מכון להסרת שיער
מכון מתמחה בטכנולוגיית לייזר
מכון להסרת שיער הינו יעד מוביל לאנשים המחפשים פתרונות מתקדמים...
כל היתרונות של מתיחת צוואר ללא ניתוח
מהי מתיחת צוואר ללא ניתוח? מתיחת צוואר לא כירורגית, הידועה גם...
שפתון - מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו
אי אפשר ליצור מראה יפה של איפור ללא השלמת מראה...
המלצות איפור לארוחות החגים שבפתח
ערב השנה החדשה בפתח, חגי תשרי אוטוטו כאן, ולצד כל...
כיצד לבחור סומק מתאים לגוון וסוג עור הפנים?
הסומק הוא פריט חובה כמעט בכל תיק איפור אשר יכול...
התכונות החשובות בקרם אנטי אייג'ינג: כיצד להבחין האם המוצר איכותי
בימנו ניתן להראות רעננים וחיוניים גם בגיל מבוגר על ידי...
ד"ר להבית אקרמן משחקת אותה בבוליוויד
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נחתה בסופ"ש האחרון בהודו,...
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
דילוג לתוכן