הדרמטולוגית – ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מונתה כיועצת המדעית והדרמטולוגית של מותג הטיפוח הבינלאומי L'ORÉAL PARIS

הדרמטולוגית – ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מונתה כיועצת המדעית והדרמטולוגית של מותג הטיפוח הבינלאומי L'ORÉAL PARIS
צילום: ישראל כהן

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום, מומחית לרפואת עור, נבחרה ע"י מותג טיפוח הפנים מס' 1 בעולם לוריאל פריז כיועצת המדעית והדרמטולוגית של המותג בישראל.  במסגרת  זו תלווה דר' איזמן נלקנבאום את המותג מהזווית הדרמטולוגית ותשמש כיועצת  הסברה בתחום טיפוח העור בכלל והאנטי-אייג'ינג בפרט.

ד"ר איזמן  מומחית לרפואת עור, לוקחת חלק פעיל בכנסים רפואיים בארץ ובחו"ל. כמו כן היא רופאה בכירה במרכז המשולב לאסתטיקה ובמרפאה לגילוי מוקדם של סרטן העור במערך לרפואת עור בבית חולים מוביל בארץ,  ומנהלת תחום רפואת העור במרכז הרפואי פולג.

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מסרה על המינוי : "אני גאה להיות הפנים המקצועיות של  מותג בינלאומי הנחשב למוביל  בתחומו בעולם.  לוריאל פריז ידוע כמותג המשקיע משאבים רבים במחקר מתקדם ופיתוח על מנת לספק לצרכנים את המוצרים הטובים והאפקטיביים וזאת בזכות מחקרים, מעבדות וידע של למעלה מ- 120 שנה אשר הצליחו ליצור מותג איכותי וחדשני עם ליין מוצרים מגוון המתאים לכל סוגי העור".

צילום: ישראל כהן

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "לוריאל הציבה לעצמה כמטרה עליונה לשים את המדע והבריאות של הצרכנים במרכז. הדרך שלנו מאוד ברורה: זה מתחיל בייצור מוצר יעיל שנותן תוצאות גלויות מבלי להתפשר על בטיחות עור הפנים וממשיך בהסבר המדע הרלוונטי העומד מאחורי המוצרים שלנו. שיתוף הפעולה עם דרמטולוגית מובילה מומחית בטיפוח עור הוא מפתח עבורנו ואנחנו מאמינים כי ד"ר איזמן נלקנבאום תוכל להנגיש את הצד המדעי של המוצרים היעילים שלנו לצרכנים ולהסביר כיצד פועלים הרכיבים שבהם, מה תפקידם ומה התועלת שלהם."

עוד מסר נקש: "היום יותר מתמיד במשבר בו אנו חיים, מותג צריך להיות בעל אמינות ולספק הוכחות. הצרכנים של היום מחפשים הסברים ומידע באשר לרכיבים במוצרים בהם הם משתמשים. החיבור של לוריאל פריז לדרמטולוגית מקומית מובילה נועד כדי להנגיש לצרכנים הישראלים את ההסבר המדעי שמאחורי הפורמולות והאפקטיביות של הרכיבים הפעילים במוצרים שלהם. חברת לוריאל פריז מתבססת כבר שנים על מדע ויעילות מוכחת, התווספותה של ד"ר גילה איזמן היא חלק ממהלך אסטרטגי שנועד לחזק עוד יותר את הפן המחקרי והמדעי של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים".

צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
צילום: ישראל כהן
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה באמת השיער המתולתל שלך צריך?
כל מי שיש לה שיער מתולתל כבר יודעת לומר: זה...
איך צריך לבחור פאה רפואית ומה זה אומר בכלל?
אובדן שיער כתוצאה מכימותרפיה היא אחת הדאגות העיקריות הקשורות לסרטן....
פלזמה טיפול פנים
איך מטפלים בנשירת שיער?
נשירה של שיער מעוררת בנו דאגה. על מנת לטפל נכון...
טיפול בקמטים
טיפול בקמטים
טיפול בקמטים – פתרון אסתטי מצוין טיפול בקמטים הוא אחד מהטיפולים...
רוצות לפתוח קליניקה ללק גל? כך תעשי את זה נכון
נשים רבות מעוניינות לפתוח קליניקה ללק ג'ל אבל בתחילת הדרך...
הזרקת בוטוקס
גלו את הסוד לאסתטיקה מושלמת עם פיסול פנים, עיצוב שפתיים והזרקת בוטוקס בקליניקת Aby
בעידן המודרני, בו המראה האסתטי משפיע רבות על תחושת הביטחון...
איך תוכלו להצעיר את עור הפנים בקלות מהבית?
טכניקת ה-RF היא חימום מבוקר של העור לטמפרטורה כזו שבה...
פלזמה טיפול פנים
פלזמה טיפול פנים
הטכנולוגיה המתקדמת להצערת העור מדוע פלזמה? החלום של נשים וגברים רבים בתחום...
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ד"ר אקרמן משיקה : חומר הזרקה חדש לשקעי עיינים REVISE
חומר ייעודי לשקעי עיניים אינו סופח נוזלים הגורם לנפיחות לאחר...
דילוג לתוכן