הקמפיין בכיכובן של כוכבות רשת מובילות:
מאיה קיי, עדן סבן, שי זנקו, רומי פרנקל,
ג'וליה שחר, וקורל מיכאלי
הקמפיין החדש נאמד בהשקעה של חצי מיליון ₪
מותג סכיני הגילוח SCHICK(שיק) עולה השבוע בקמפיין חדש, לרגל השקת סדרת סכיני גילוח חדשה לנשים ולצעירות, תחת המיתוג החדש: INTUITION (אינטואישן), בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ₪.
הקמפיין יעלה בכיכובן של נבחרת אושיות וכוכבות רשת המייצגות את ערכי המותג אינטואישן: מאיה קיי (19) דוגמנית מובילה ואושיית רשת עם 254K עוקבים באינסטגרם ו140 Kבטיקטוק השתתפה בצילומי העונה האחרונה של הישרדות, רומי פרנקל (19)- דוגמנית מובילה עם 245K עוקבים באינסטגרם, שי זנקו (20) דוגמנית בינלאומית מצליחה עם 200K עוקבים באינסטגרם , עדן סבן (26) דוגמנית ושחקנית עם אינסטגרם של 104K, ג'וליה שחר (27) דוגמנית ורקדנית (רוקדים עם כוכבים) וקורל מיכאלי (29) כוכבת רשת בתחום הסטייל הביוטי עם 69K עוקבים באינסטגרם, שיצטלמו בקונספט 'יום כייף של חברות', באווירה קיצית עם שיחות על "אינטואיציה נשית" וזמן פינוק אמיתי.
הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של אינטואישן וכוכבות הרשת. הוא יחשוף את יתרונותיו של המותג ובידולו מהקיים בשוק: מגוון רחב של סכיני גילוח חד פעמיים ורב פעמיים לנשים המייעלים את תוצאות הגילוח. הקמפיין יחזק את המסרים הנוגעים באינטואיציה אישית של כל אחת: 'תהיי בטוחה בבחירות שלך', 'סמכי על האינטואיציה' ו'תרגישי טוב עם עצמך'.
INTUITION מציע מגוון רחב לבחירה של סכיני גילוח לגוף ולפנים (רב פעמיים וחד פעמיים) המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי על מנת להפוך את הסרת השיער לפנים ולגוף לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין. החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי.