איך זה נראה כשמגשימים חלום?

איך זה נראה כשמגשימים חלום?
קרדיט לתמונה: אבנר בן שושן

תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה הטיפולים האסתטיים נעשו בחו"ל או היו מיועדים רק לבעלי מעמד גבוה, היום כבר כולנו יכולים ויכולות להרשות לעצמנו להגשים את החלומות שלנו ולהיראות כמו שתמיד רצינו. 

טפולים אסתטיים נגישים וברי הגשמה

לרבים ורבות מאתנו יש חלומות שהם לא בשמים, הם ברי הגשמה בזמן ובנגישות שלהם ליום יום שלנו.  והערך שהם יעניקו לנו יהיה גבוה ממה שחשבנו. כולנו רוצים לשפר את המראה שלנו, על מנת לשפר את ההרגשה הפנימית, את הביטחון העצמי ואת הדימוי שלנו בפני עצמנו. אם מדובר בטשטוש כתמים מפריעים או ליטוש עצמות בולטות מדי, מתיחה קטנה לעור הפנים והסרת עור עודף בכל מיני מקומות בגוף, כל אלו בהחלט יוכלו לתת לנו את הזכות להרגיש רעננים ומאירים יותר. 

האימפקט של ההשפעה החיובית של שינויים מן הסוג הזה, הוא זה שמצמיח את תחום טיפולי האסתטיקה והופך אותו להיות מקובל יותר ויותר בכל שכבות האוכלוסייה. החל מנשים מבוגרות שמעוניינות להקל מעט את סימני הגיל, נשים צעירות אחרי לידה שמעוניינות לחזור ולהתחבר לגוף שלהן מחדש, גברים שירדו במשקל ורוצים להתאם את הגוף לאישיות החדשה שלהם, ואפילו כאלה שצורת העפעף מפריעה להם להביט קדימה. בשנת 2021 הישראלים הופכים יותר ויותר מודעים לעצמם, לנראות שלהם ולשפעה של כל אלו על הביטחון ועל ההתנהלות היומיומית שלהם. 

אומץ חזון ורופא שיבין ללבך

האתגר הראשון שעומד בפני המנתחים הפלסטיים הוא האומץ של המטופלים להתחיל ולחשוב על התהליך מבלי לחשוש ולפחד שהתוצאה לא תמצא חן בעיניהם. לשם כך יש צורך ברופא מנתח בעל מומחיות רבה, אך לא די בכך. נדרשת הבנה ויכולת הכלה, סבלנות גדולה והקשבה לכוונת המטופל או המטופלת. מה הם בעצם רוצים להשיג באמצעות השינוי? האם השינוי שהם כל כך שואפים לו אכן יספק אותם? האם ישנם דרכים מספר להשיג את האפקט? על המנתח הקשוב והמקצועי לייעץ למטופלים שלו ברגישות רבה שכן מדובר לעיתים בתהליכים פולשניים המשנים את חיי המטופל להמשך חייו.

ד"ר אבנר בן שושן, מנתח פלסטי בכיר, מתמחה בעל שם בטיפולים אסתטיים, הוא מומחה לכירורגיה כללית, כמו גם לכירורגיה פלסטית משחזרת ואסתטית ומיקרון כירורגיה. ד"ר אבנר בן שושן התחיל את דרכו בעולם הרפואה בגיל צעיר, בהמשך למד בפקולטה לרפואה סנט אנטואן שבצרפת, ושם רכש תואר בטכניקות מיקרו כירורגיה.  טכניקה זו מעניקה לו את היכולת לעבוד במקומות רגישים וספציפיים ולייצר את השינוי הכירורגי בעדינות וברגישות. 

פרטים נוספים באתר הבית של ד"ר אבנר בן שושן

החלום שלך קרוב מתמיד

אם תמיד חלמת על ניתוח מתיחת פנים, הרמת חזה, הרמת עפעפיים, עיצוב הגוף, מתיחת בטן ועוד, השלב הראשון הוא לדמיין את עצמך לאחר הניתוח. להתחיל להרגיש את ההרגשה של השינוי בגוף, של הגשמת החלום. מה היא מעניקה לך? האם התחושה טובה? האם אנחנו מתחברים אליה?  לאחר מכן, אם אהבת את התחושה, נותר רק למצוא את האומץ לקבוע פגישת היכרות, אנחנו נלווה אותך מכאן והלאה עד לתוצאה המושלמת, לשביעות רצונך. 

המטופלים אצל ד"ר אבנר בן שושן תקבלו קודם כל הקשבה מלאה לצרכים שלכם.  נערוך יחד אתכם תיאום ציפיות, רפואיות ואסתטיות מהניתוח, יערכו לך בדיקה רפואית מקיפה, אבחון של הבעיה האסתטית והתאמת ניתוח אסתטי או פתרון רפואי ספציפי בהתאם לצורך שלך, לגיל למין ולמצב הרפואי שלך. אנחנו אתך, עד להגשת החלום שלך. עד לתוצאה הסופית המרגשת ומשנה חיים. והכל ברגישות ובמקצועיות רבה. כמו שמגיע לך. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
דילוג לתוכן