ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?

ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
קרדיט צילום: הדר בירל

הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב בו אי אפשר להסתיר יותר. את כל מה שהסתתר בחורף תחת שכבות של בגדים, בקיץ עומד להיחשף. זה הזמן להתחיל לחשוב על העניין ולהתכונן לקיץ. אם בעבר בעיקר  נשים הרגישו צורך להסיר שיער מיותר, היום גם  גברים רבים אוהבים את המראה החלק. הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות המוכרות, היעילות והבטוחות להסרת שיער. שיפור הטכנולוגיות והמכשור מאפשר גם הסרת שיער בלייזר לגברים באופן שיהיה יעיל ומהיר. מכשירים חדשניים כמו Photon Gold מאפשרים טיפול בשורש שערה באופן מבוקר תוך חימומו בדרגות עומק שונות. אל המכשירים החדשניים מצטרפות גם שיטות טיפול חדשניות כמו סופר קולינג שבהן לצד הסרת השיער היעילה ישנה גם השגחה ובקרה כדי לא לגרום נזקים משניים לעור.

להרגיש רעננים בקיץ מבחוץ ומבפנים

עונת המעבר בין החורף לקיץ היא בדיוק הזמן לעורר את הגוף מתרדמת החורף ולהכניס בו אנרגיות מחודשות- להפיח בו רוח מבפנים וגם מבחוץ ואין כמו חמצן כדי להפיח בו רוח זו ולשפר את תפקוד מערכות הגוף. מדובר על טיפול בתא חמצן הידוע גם כטיפול בתא לחץ. טיפול זה מצוין לא רק למערכות הפנימיות אלא בא לידי ביטוי גם בעור חיוני ורענן יותר. שהיה בתא הלחץ מאפשרת לכמות גדולה של חמצן לזרום דרך העור אל תוך הגוף, להזרים את הדם בצורה טובה יותר ובכך לשפר את מצבן של מערכות שונות כמו המערכת החיסונית, הזיכרון ובכלל תחושות ומצב רוח כללי.

להחליק את העור בשיטות חדשניות ולא פולשניות

מי מאיתנו לא מכיר, במיוחד נשים משנות הארבעים לחייהן, את מראה קליפת התפוז שמתמקם באזורים שונים כמו הבטן (במיוחד לאחר לידות) או באזור הישבן והירכיים. התופעה הדי שכיחה הזאת נקראת צלוליט (צלוליטיס) ולנשים רבות היא גורמת תחושה פחות נוחה, במיוחד בקיץ בחוף הים. אם בעבר היה צריך להשלים עם המצב או לטפל בטיפולים פולשניים ולא נעימים, היום יש למצב של צלוליט טיפול יעיל שנעשה בצורה נעימה  ולא פולשנית. מכשיר ה LPG עושה עיסויים ברמות עומק שונות בהתאם לצורך. המכשיר לא רק מחליק את העור אלא גם מפרק תאי שומן ובכך מביא גם להצרת היקפים. העיסוי לא נעשה רק על פי תחושת המטפל אלא בהתאם לפקודות מחשב המזהה את הצורך בהעמקת העיסוי בכל אזור.

בקליניקה של לידור קריסי תוכלו ליהנות משילוב של טיפולים באמצעות טכנולוגיות חדשניות לצד ידע וניסיון וגם יחס אישי ונעים לכל לקוחה ולקוח.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
דילוג לתוכן