איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?

איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?
קרדיט FREEPIK

בחנויות יד שנייה, שחלקן מציעות בימינו את שירותיהן אונליין, תוכלי למצוא שלל בגדי וינטג' איכותיים ומיוחדים. אם את מבקשת לקנות בחנות יד שנייה אונליין ג'קט וינטג' ייחודי שיעניק לך את הלוק המושלם, שישדרג לך את ההופעה ויעניק לך מראה מרשים ושופע שיק, לפנייך מספר עצות מועילות לבחירה נכונה של ג'קט:

  • בייחוד אם את קונה את הבגד אונליין, חפשי אחר ג'קט וינטג' רק בחנויות יד שנייה מובחרות ומומלצות כדי להבטיח פריטי לבוש שנבחרו בקפידה, שלמים ונקיים, ואשר המידע המסופק עבורם כולל מידות, חומרים וצבעים הינו מדויק.
  • חפשי ג'קט שיתאים לשימוש המיועד עבורו. ליומיום תוכלי לבחור בג'קט ג'ינס ייחודי או קלאסי שמתאים לכל עונות השנה ושתוכלי ללכת אתו לעבודה, לימודים, קניות, סידורים ועוד. מצד שני, אם את מבקשת לקנות ג'קט לאירוע מיוחד חפשי פריט לבוש אלגנטי, יוקרתי וייחודי.
  • אם הג'קט שאת קונה מיועד מראש לתלבושת מסוימת, דאגי שהם יתאימו וישלימו אחד את השני מבחינת גזרה, סגנון עיצוב, סוג בד וצבע.
  • למי שמחוברת למראה גזעי שופע בקוליות, בחירה בג'קט עור וינטג' שהשנים רק עשו לו טוב יכולה להיות מושלמת. הג'קט יכול להיות קצר או ארוך, בקו נקי או עם תוספות שונות כמו רוכסנים וניטים.
  • למי שרוצה ליצור לוק אירופאי קלאסי ועל זמני כדאי לבחור בג'קט מחויט עם צווארון וכפתורים, בגזרה ישרה שמחטבת את הגוף, ויכול להיות בגוון אחיד או עם פטיטה ומשבצות. הג'קט ייראה נהדר עם חליפה, חצאית או מכנס אלגנטי, שתוכלי ללכת עימו למשרד, לפגישות עסקים או לאירועים.
  • מבקשת ג'קט וינטג' שיתאים לכל בגד? לכי על ג'קט שחור שיכול להיות ג'ינס, עור או אלגנטי, ויתאים לכל תלבושת בכל גוון שעימו את מבקשת ללכת.
  • מי שנחנה באגן שופע יותר משאר אברי הגוף, כדאי שתמתן אותו בעזרת ג'קט וינטג' שיש לו  נפח או כריות בכתפיים או שיש לו צווארון מודגש. כמו כן למבנה גוף זה יחמיא ג'קט וינטג' בגזרת איי.
  • מבקשת ליהנות מלוק צר, מחוטב וארוך? בחרי בג'קט וינטג' ארוך עם גזרה ישרה בקו נקי. אם את לא גבוהה דאגי שהג'קט לא יעבור את גובה הברכיים. כמו כן, במידה ובחרת ג'קט וינטג' מיוחד, למשל עם כיסים בולטים,שימי לב שתוספות אלו לא יושבות על מקומות שאת רוצה לטשטש. ואם יש לך גזרה מלאה שאת רוצה לטשטש אותה בחרי ג'קט מבד כמה שיותר עבה שלא נצמד לגוף, בגזרה ישרה ומחויטת. גם ג'קט עם כפתורים לאורכו תורם ללוק יותר גבוה ורזה, בייחוד אם הכפתורים בצבע שונה מזה של הג'קט.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להתלבש בסטייל עם בגדים שנייה
שוק בגדי היד השנייה מתפתח במהירות מרשימה, וטוב שכך. אם...
איך תבחר תכשיט לאישה שלך 
היי לך!  אם הגעת לכאן אז כנראה שהלכת לאיבוד ואתה צריך...
מוצרי איפור שאתן חייבות בתיק 
ניתן לומר כי המון נשים אוהבות להתאפר באופן יום יומי...
איך לבחור ג'קט וינטג' ללוק מושלם?
בחנויות יד שנייה, שחלקן מציעות בימינו את שירותיהן אונליין, תוכלי...
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
מהם הטרנדים האופנתיים בבלוג אופנה לנערות לשנת 2022?
שנת 2022 מביאה עמה המון טרנדים לנערות שכדאי להכיר. הטרנדים...
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
3 לוקים שווים למסיבת סילבסטר
סילבסטר מגיע ואת רוצה להמם את כולם עם לוק ייחודי...
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
תכשיטי נשים בעיצוב אישי
אם יש מתנה שמשמחת את האישה תמיד, בכל אירוע או...
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
טרנדים אופנתיים שלא כדאי לפספס
את כל כך שקועה בעבודה, בטיפול בילדים או בלימודים שכבר...
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אופנה ישראלית לימי הסתיו
אמנם עדין חם ביום אבל כבר ירד גשם ברוב האזורים...
רשת SACARA נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הביוטי:
משיקה שירות ניקוב חורים בשיטה חדשנית סטרילית, היפואלרגנית וללא כאבים רשת...
דילוג לתוכן