הזרקת בוטוקס לגברים

הזרקת בוטוקס לגברים
קרדיט FREEPIK

ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר הזרקות בוטוקס ומילוי, הינן מזמן הפכו לסטטוס חברתי. למרות זאת, ניתן לציין כי אם בעבר גברים התביישו או היססו ואף הגיעו אל הקליניקות השונות בשעות המאוחרות ביום רק בגלל שאינם רוצים שמישהו יזהה אותם, למעשה, ניתן לומר כי הגברים של היום הינם בטוחים, נחושים וכן יודעים באופן מדויק מה הם רוצים מעצמם. הינם מתעניינים בכל הטיפולים המעודכנים ביותר וכן גם בחידושים הנעשים לגביהם. ניתן לציין כי לעיתים גברים נוטים להתבגר בסביבות גיל 40, ובעקבות זאת לעבור טיפולי אסתטיקה. אך יש לומר, כי טיפולי הזרקות בוטוקס פופולריות בקרבו של הדור הצעיר שכן מעוניין לעיתים בשינויים נקודתיים בפנים וכן לבצע הזרקה שיכולה להביא לשיפור משמעותי במראה שלהם. 

2 סוגי קמטים בעקבותם מבצעים הזרקת בוטוקס

חשוב לציין כי בעשור האחרון עלתה מודעות בקרבם של המין הגברי עבור הצערת העור, וכן כאשר אחד הטיפולים המבוקשים הינו הזרקת בוטוקס לגברים. למעשה, בביצוע אבחנה ראשונית של עור הפנים, יש לשלם לב עבור שני סוגי קמטים. 

קמטים דינמיים – למעשה, קמטים אשר מופעלים על ידי השרירים וכן נגמרים בעקבות הבעות פנים כגון, קימוט של המצח או חיוך כלשהו. ניתן לומר כי תוך כדי ביצוע של רגש כלשהו כגון, שמחה או כעס, שרירים אילו עובדים וכן מתכווצים ועם הזמן למעשה, נוצרים קמטים באזורים הפועלים. 

קמטים קבועים – לדוגמא, בצידה של השפה, לחלק מהאנשים ישנו שקע שהינו למעשה קמט והוא קבוע, בעצם אינו תלוי בשום דבר אחר. ניתן לומר כי קמטים קבועים הינם קשורים למבנה של הפנים וכן הינם משתנים בין אדם לאדם, הן ברמות העומק והן בנושא המיקום. 

איך הזרקת בוטוקס לגברים עובדת?

ניתן לציין כי רוב הקמטים אשר ממוקמים כמו, המצח, בין הגבות ובצידי העיניים, הינם קמטים שכן כאמור, מופעלים באמצעות אותם שרירים. למעשה, גם כשאנו לא מכוונים או לא רוצים ששרירים אלו יפעלו, לעיתים הינם פועלים בכל אופן. ניתן לומר כי היינו יכולים לשתק את השרירים הללו, וכן היינו מונעים את הופעתם של הקמטים הללו. לכן, מה שחומר המכונה בוטוקס, אשר מקורו מרעלן הנקרא בוטלניום טוקסין עושה עבור תהליך זה.    

היכן בגוף מבצעים בוטוקס?

בעת בה הנכם מגיעים למקומות העוסקים בהזרקת בוטוקס, בין אם זאת קליניקה לאסתטיקה ובין אם זה בבית חולים כלשהו, יש לדעת היכן ניתן לבצע הזרקת בוטוקס. יש לומר כי האזור בו זוכים בדרך כלל לטיפול הינו בין הגבות. חשוב להסביר כי, קמטים אלו הינם מופיעים על ידי שלוש קבוצות של שרירים. כלומר, אם נשתק את אותם שרירים אפשרי להעלים אותם. לכן, הזרקת הבוטוקס באזור זה הינה שכיחה וכן המטפל הינו קובע את מספרם של היחידות עבור חוזק השרירים או עוצמתם של הקווים. ישנו אזור נוסף שכן ניתן להזריק אליו בוטוקס הינו המצח. במהלכה של ההזרקה שריר המכונה "פרונטליס" עובר שיתוק. נוסף על כך הזרקת בוטוקס ניתנת גם באזור שבצידי העיניים.    

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
דילוג לתוכן