איך מתבצע ניתוח הרמת חזה

איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
קרדיט תמונה FREEPIK

ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין בו צורך רפואי כלשהו. לא מעט נשים מעוניינות לבצע את הניתוח המדובר על מנת להשיב לעצמן את מראה החזה שהיה להן בצעירותן, עוד טרם הם ילדו, הניקו ועוד. חשוב מאוד להבין כי צניחת שדיים לא נגרמת רק בשל הנקה והריונות ולא פעם מדובר על תוצאה של הזדקנות העור ושל אובדן האלסטיות שלו. לעיתים הדבר נובע גם משדיים גדולים וכבדים או דיאטות קיצוניות שהאישה מבצעת פעם אחר פעם ולעיתים מדובר על סיבות תורשתיות.

הכנות לקראת ניתוח הרמת חזה

ראשית כל, חשוב לדעת כי ניתוח הרמת חזה מומלץ לבצע לאחר שהסתיים פרק הלידות בחייה של האישה שכן, כל לידה והנקה עלולות לפגוע בתוצאות של הניתוח. טרם מבצעים את הניתוח, יש לבדוק בצורה אובייקטיבית האם השדיים של האישה אכן נפולים ועל כן, יש לבחור מנתח פלסטי מקצועי ומנוסה ולהיפגש איתו, על מנת שיבדוק את הנושא המדובר. המנתח מצא שהשדיים אכן נפולים לאחר הבדיקה, הוא יבקש מהאישה לומר מהן הציפיות שלה מהניתוח וכן יסביר לאישה כיצד מתבצע הניתוח ולאיזה תוצאות היא צריכה לצפות. כמו כן, הוא יסביר את הסיכונים הכרוכים בניתוח. לפני הניתוח מבצעיים בדיקות דם ולא פעם גם ממוגרפיה, צילום חזה, בדיקת אא"ג ועוד. אין לעשות דיאטה קיצונית או חריפה לפני הניתוח וכשבועיים לפני הניתוח יש להפסיק לעשן, להפסיק ליטול כדורים לדילול דם וכן לא להיחשף לשמש.

 כיצד מתבצע הניתוח?

הרדמה לניתוח המדובר לרוב תהיה באמצעות הרדמה כללית אשר דורשת הנשמה, אולם, במקרים שבהם המנתח יחליט שניתן לבצע את הניתוח באמצעות חתכים קטנים ומעטים, יתכן שהוא יבחר בהרדמה מקומית בתוספת טשטוש. ניתוח הרמת חזה נפול במקצת יתבצע באמצעות חתכים קצרים ומעטים יותר מניתוח הרמה חזה נפול מאוד. במקרה של חזה נפול במקצת המנתח יעשה חתך מסביב לעטרת הפטמה, יאסוף את העור הרפוי באופן שמרים את החלק התחתון של השד, יוודא שהפטמה ניצבת במקום הטבעי שלה, יסיר את עודפי העור ויתפור את החתך שמסביב לעטרת הפטמה. לאחר ניתוח להרמת חזה שמתבצע באופן הזה, תיוותר רק צלקת אחת מסביב לעטרת הפטמה.

אם מדובר על חזה שנפול באופן משמעותי יותר, אי אפשר להסתפק רק בחתך מסביב לעטרת של הפטמה ויש להוסיף עוד חתך מעטרת הפטמה כלפי מטה, עד לקפל מתחת לשד וזאת בכדי שהמנתח יצליח להדק בצורה טובה יותר את מעטפת העור שמתחת לשד. הניתוח המדובר מותיר אחריו שתי צלקות: צלקת מתחת לפיטמה וצלקת לאורך השד.

מדוע חשוב לבחור ברופא מומחה בעל ניסיון לניתוח הרמת חזה?

כדי שניתוח הרמת חזה יתבצע בצורה הטובה ביותר, אין ספק שחשוב לבחור מנתח פלסטי שיבצע את הניתוח בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר, כל אישה מעוניינת לקבל את התוצאה הטובה ביותר בתום הניתוח ועל כן, אין לבחור כל מנתח פלסטי באשר הוא, אלא, יש לבדוק איזה מנתח מנוסה בתחום הניתוחים הללו וביצע לא מעט ניתוחים מעין אלה בהצלחה מרובה, ללא סיבוכים. יש לבדוק האם למנתח יש המלצות ומוניטין בתחום. המטרה היא לבצע את הניתוח ולקבל את התוצאות הטובות ביותר, בלי סיבוכים ועל כן אין להתפשר על המומחיות והניסיון של הרופא המנתח הנבחר עבור ביצוע ההליך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
דילוג לתוכן