האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?

האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
קרדיט FREEPIK

ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים, כגון ניתוחי אף, ניתוחי חזה, ועוד מגוון רחב של ניתוחים מבוקשים. השיקולים לרוב הם אסתטיים לשיפור המראה הקיים, ועוד מגוון שיקולים נוספים. יש ניתוחים פלסטיים המבוצעים בהרדמה מקומית ואילו ניתוחים אחרים יכולים להתבצע בהרדמה כללית. בכל אחד מסוגים אלו, המטופל/ת לא מרגיש/ה כאב במהלך הניתוח. ניתוח הגדלת חזה, למשל, יכול להתבצע בהרדמה מקומית, ויש עוד סוגים אחרים של ניתוחים פלסטיים היכולים להתקיים בהרדמה מקומית בלבד, עם ערנות מלאה של המטופל/ת. חשוב למצוא רופא מנתח מקצועי ומיומן בתחומו כדי שתהיו מרוצים מסוג השירות שתקבלו, ושלא תתאכזבו מהתוצאה הסופית. בדקו אלו מנתחים מומלצים יש בתחום הרפואה הפלסטית, וקבעו עימם פגישת ייעוץ במועד הנוח לכם. 

ניתוח הגדלת חזה: מה זה אומר?

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים המוכרים והפופולאריים ביותר בתחום זה. באמצעות ניתוח הגדלת חזה ניתן ליצור מראה טבעי יותר לנשים בעלות חזה קטן מהממוצע או לתיקון סוגיות של א-סימטריה במראה השד. קיימות סיבות מגוונות להגדלת חזה, כגון רצון לשפר אסתטית את המראה של השד או תיקון מראה השד לאחר לידה והנקה. ניתן לבצע את הניתוח של הגדלת חזה בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית, התייעצו על כך עם הרופא המנתח. ניתן גם לבצע ניתוח הגדלת חזה עם קפל נסתר בבית השחי, וכך להימנע מצלקות בולטות לעין. ד"ר אופיר שיין, למשל, הוא מנתח המבצע ניתוחים כאלו ללא צלקות  הבולטות לעין, ובכך משיגים תוצאות איכותיות לניתוח הפלסטי של הגדלת חזה. 

ניתוח הרמת חזה: עבור מי זה מומלץ?

אנשים רבים תוהים עבור מי מומלץ לבצע ניתוח הרמת חזה ולהלן נציג הסבר ממוקד בנושא זה.  בעיקרון, ניתוח הרמת חזה מתאים עבור מי שמעוניינת להעניק לחזה מראה רענן וצעיר יותר. בניתוח של הרמת חזה מתקנים את הרקמה של השד, מורידים את העור הרפוי על השד, וגם מתקנים את הפטמה והעטרה של השד, לשיפור כללי של מראה החזה. הניתוח הפלסטי של הרמת חזה יכול להיות מומלץ עבור נשים שמרגישות שמראה השד הוא נפול ולא רענן במיוחד, והן לא מרוצות ממראהו. במקרים אלו ניתן להעניק מראה משופר עבור החזה, שהאישה תוכל להיות מרוצה ממנו לטווח הארוך. ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח המבוצע על ידי מנתח פלסטי מקצועי, כדי להשיג תוצאות יפות ומשביעות רצון למטופלות. לא צריך לחוש חוסר ביטחון בעקבות מראה של חזה נפול וניתן לתקן את מראה החזה באמצעות ניתוח פלסטי מתאים לכך. 

היכן וכיצד תוכלו למצוא אנשי מקצוע לניתוח פלסטי מקצועי?

לאחר שקיבלתם החלטה שתרצו לבצע ניתוח פלסטי לשיפור המראה האסתטי של החזה או שאיבת שומן או הגדלת חזה, כעת נותר לכם למצוא רופאים מקצועיים שיוכלו לסייע לכם במשימה זו. קודם כל, בדקו באמצעות המלצות מפה לאוזן אודות מנתחים פלסטיים מומחים ומקצועיים בתחומם, כדי שתוכלו להיות רגועים שתקבלו תוצאות חיוביות בעקבות הניתוח, בדיוק כפי שרציתם. בנוסף, תוכלו לבחון המלצות וחוות דעת אודות מנתחים פלסטיים מובילים בתחומם באמצעות הרשתות החברתיות, כגון בפייסבוק, או בחיפוש באינטרנט. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בסוגיה מורכבת זו של ניתוח פלסטי, ותבחרו את המנתח המתאים והמיומן ביותר למשימה זו. אז מדוע אתם מחכים, חפשו כעת את המנתח הפלסטי המומלץ והמנוסה ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית, לניתוח שאותו אתם מבקשים לבצע, ופנו אליו עוד היום, לקביעת פגישה. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים,...
דילוג לתוכן