הדרך הקצרה לבטן שטוחה

הדרך הקצרה לבטן שטוחה

אחרי ניתוח הגדלת חזה, ניתוח מתיחת פנים, ניתוח לעיצוב האף וניתוח שאיבת שומן, ניתוח מתיחת הבטן הוא הכי פופולארי. הוא פופולארי במיוחד, אצל נשים שעברו לידה ונשארו להם עודפי שומן מיותרים כתוצאה מההיריון. הוא פופולארי גם אצל נשים וגברים שהורידו עשרות קילוגרמים ממשקלם ועדיין נשארו להם חתיכות עור עודפים. או גברים ונשים שלא משנה כמה הם מתאמנים בחדר כושר, הם עדיין לא מצליחים להוריד את השומן שעוטף את בטנם ומסתיר את הקוביות המעוצבות שלהם. ניתוח למתיחת הבטן, מהווה פיתרון מושלם עבור כל אותם מקרים, בו מוסרים חלקי עור ושומן מיותרים, להשלמת המראה המושלם של הבטן.

כיצד מתבצע ניתוח למתיחת בטן?

הליך של ניתוח למתיחת הבטן, מתחיל באבחון, בו המנתח הפלסטי, בוחן אם אכן המועמד מושלם להליך. מועמד מושלם להליך של ניתוח למתיחת בטן, הוא אדם בעל רקע בריאותי בריא, שסובל מחלקי עור רופפים ושומן עודף בבטן. חשוב לציין כי הניתוח לא מיועד לאנשים בעלי משקל יתר עודף, אלה לאלו בעלי אחוזי משקל נורמאלי, שאינם מצליחים לעצב את הבטן גם לאחר חודשים של אימוני פילאטיס אינטנסיביים או כאלו שהולידו ילד לאחרונה. במהלך האבחון הראשוני, המנתח הפלסטי, גם בוחן את כמות השומן והעור המיותרים, על מנת לבחון אם הכמות בגדר המותר. דבר נוסף שהמנתח בוחן, הוא מצב העור, האם הוא גמיש ואלסטי מספיק, על מנת לקבל תוצאה מוצלחת בניתוח. במהלך האבחון, מנתח פלסטי אמין, לרוב יעניק לכם את האזהרות לגבי מקרים בהם הניתוח לא יצליח ותופעות לוואי שיכולות להתרחש במהלך או אחרי הניתוח. הניתוח עצמו עורך במשך מספר שעות, זה לרוב תלוי בכמות השומן והעור העודף שיש להסיר. הניתוח כולל הרדמה מלאה והוא מתבצע על ידי הפרדת העור מחלקי השומן, חושף את השרירים, מסיר את חלקי השומן והעור המיותרים, מותח את העור בחזרה ותופר את הבטן.

כמה זמן ייקח לנו להתאושש מהניתוח?

לאחר הניתוח, המטופל לרוב נדרש להישאר מספר ימים במרפאה או בבית החולים, לצורך השגחה. זמן ההחלמה לרוב עורך בין מספר שבועות לחודשיים, כאשר המצב לרוב תלוי ביכולת הריפוי של הגוף, בגיל ובמצב האלסטיות של העור. במשך השבוע הראשון, לאחר הניתוח המטופל יצטרך להישאר עם חבישה ולאחר מספר שבועות יסירו לו את כל התפרים. במהלך ההחלמה, חשוב מאוד להקפיד לשמוע להוראות הרופא ולטפל באזור הפצע, בהתאם להמלצת הרופא. לרוב הרופא יורה לא לאמץ את הגוף בפעילות מאסיבית, לכן אם אתם עובדים בחדר כושר או בסוכנות של עיצוב חדרי תינוקות, כדאי שתבקשו חופשת מחלה ממושכת, על מנת להעניק לגוף את הזמן הדרוש לו, כדי להתאושש מהטראומה שסבל. לאחר הניתוח לרוב תסבלו מתופעות לוואי של דימומים, כאבים בבטן, אי נוחות, הצטברות נוזלים, נפיחות, קושי בריפוי הפצע, דלקות או מוגלה. במרים בהם אתם מבחינים, כי תופעות הלוואי מתגברות, רצוי שתיגשו למנתח, על מנת לבחון את המצב.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים,...
דילוג לתוכן