טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה

טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
קרדיט תמונה Shutterstock

הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם. נשים ממגוון הגילאים עוברות את ההליך ולכל אחת יש את סיבותיה. האחת רוצה מראה שלם שיעניק לה בטחון, האחרת מסיבות רפואיות ואפילו ישנה עלייה במגמת הגברים אשר רוצים להתאים אישית את אזור החזה שלהם מסיבה זו או אחרת. כך או כך, מדובר בהליך פלסטי המשנה את רקומת גופינו ולכן עלינו להתכונן לכך. במאמר הקרוב נעבור על טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה שישפכו טיפת אור ויכנו אתכן להליך זה.

תיאום ציפיות לפני הליך ניתוח חזה 

תהליך תיאום ציפיות הוא החשוב ביותר לפני ניתוח חזה משתי סיבות עיקריות:

  1. בזמן תהליך זה תכירו את הרופא המנתח, תוכלו להעריך את הניסיון שלו, הרצון שלו לתוצאה מדויקת ואם הוא שקוף וכן איתכן. אך החשוב ביותר, עד כמה הוא דואג לביטחונכם הבריאותי. מכיוון שתעשייה זו מגלגלת מיליוני שקלים בשנה קיימים רופאים שלנגד עיניהם עומד חשבון בנק נפוח ולא שינוי חיי אדם ומהן עליכן להתרחק כמו מאש! 
  2. לרופא מנתח איכותי יש ניסיון של עשרות שנים בענף. הוא יוכל לעזור לכן להגיע להחלטה בנוגע לגודל הרצוי, לתת לכן הסבר על התהליך שאתן עומדות לעבור, ולתת לכן הנחיות רפואיות שישפרו את ההחלמה. בנוסף בזכות הניסיון העשיר שלו  הוא יכול לראות את פרי יצירתו מראש, בדמיונו. אתן לא. ולכן עליכן להפציץ אותו בשאלות כדי שתוכלו לקבל את החיזוי המדויק ותדעו, איך גופכן עומד להיראות.

הנחיות הרופא לגבי הליך ניתוח חזה שוות זהב

ניתוח חזה הוא ניתוח המשנה את רקמת העור בצורה מלכותית ולכן גוף האדם אינו מתייחס לתהליך כפי שנהוג במיינסטרים, כתהליך נפוץ ושגרתי, אלא כתהליך משמעותי שאחריו נדרשת החלמה . בדיוק לשם כך עליכן לעקוב אחרי הוראות הרופא ולא לעגל פינות כמו שנהוג בחברה הישראלית. ישנן 2 סיבות עיקריות לכך:

  1. מכיוון שהגוף מחלים ביטחונכן הרפואי עומד על הפרק. במידה ולא תעקבו אחר ההוראות הרופא אתן עלולות לפגום בניתוח החזה שלכן ולגרום לדימומים, לצלקות לא אסתטיות ולתהליך החלמה ארוך מהנדרש.
  2. כאשר אתן לא עוקובות אחרי הוראות הרופא המנתח את עלולות לפגוע בתוצאה הסופית אחרי שהשקעתן את מיטב כספיכן בשביל לקבל הליך ניתוח חזה מוצלח, תקבלו תוצאה לא רצוייה ועוגמת נפש גדולה.

לסיכום,

עכשיו שבידיכן כמה טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה אתן תוכלו להתחיל את התהליך חכמות יותר, לשאול את השאלות הנכונות ולדעת למה להתכונן. אתן יודעות שתיאום הציפיות הוא החשוב ביותר ובעזרתו תקבלו את כל המידע על הרופא המנתח ועל התהליך אשר אתן עומדות לעבור. בנוסף אתן יודעות שהנחיות הרופא שוות זהב ובעזרתן תוכלו לשמור על בריאותכן וךהגיע לתוצאה סופית איכותית. ועכשיו, כל מה שנותר הוא לקבוע תור ולהתחיל תהליך ניתוח חזה שיעניק לכן מראה שלם ובטוח ורפואה שלמה ואיתנה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
דילוג לתוכן