כמה זמן לוקח תהליך הרמת הריסים?

כמה זמן לוקח תהליך הרמת הריסים?
קרדיט FREEPIK

לא לחינם אומרים שהעיניים הן הראי לנפש. אחרי הכול, באמצעות העיניים היפות של כל אחד מאתנו אנחנו יכולים להביע בליל של רגשות. אך עינינו לא יכולות להיות שלמות ללא הריסים המעטרים אותן. נשים רבות דואגות למראה הריסים שלהן ומדגישות אותם באמצעות מסקרה. אבל כדי להשיג את המראה המושלם, מומלץ ללכת קצת יותר רחוק ולבצע הרמת ריסים. הפתרון הטכנולוגי החדשני הזה מעניק לריסים חיות שאף מסקרה או איפור לא יוכלו למלא. ועם ריסים מלאים וטבעיים, אפשר ללבוש כל בגד או להשתמש בכל צללית לעיניים שרק תרצו.

כל היתרונות שבפעולת הרמת ריסים שכדאי להכיר

טכנולוגיה חדשה של הרמת ריסים מאפשרת לכל אישה להחזיר לעצמה מראה צעיר ונהדר. הרמה מסוג זה היא אמנות של ממש, עד כדי כך שמוצע אפילו קורס הרמת ריסים לנשים שרוצות להתמקצע בתחום ולגרום לאחרות להיראות יפות. הקורס מעניק כלים חשובים ונוגע בתחומים רבים כמו הדבקת ריסים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות שנועדו להרים ריסים. 

אז מדוע כדאי לעשות הרמת ריסים? קבלו את כל הסיבות:

  • בגלל הצורה המיוחדת – לאחר ההרמה לריסים יש צורת קימור יפהפייה שתורמת למראה נשי ועדין יותר.
  • לא צריך מסקרה – המסקרה מדגישה את הריסים, אבל הן לא נראות טבעיות בהשוואה לפעולת הרמת הריסים. לאחר ההרמה אפשר להבחין בבירור שהריסים הופכים לארוכים ומלאים. 
  • צמיחה טובה יותר – במהלך הפרוצדורה מגרים את הזקיקים של השערות, ולכן הריסים צומחים מהר יותר. כמו כן, הריסים מקבלים נפח והופכים לעמידים ובריאים. זאת בניגוד לאיפור שנוטה להחליש את הריסים. 
  • העור מקבל ויטמינים – גם העור שנמצא מסביב לעיניים יוצא נשכר. הוא מקבל טיפול של ויטמינים וכך הופך לבריא יותר.
  • שומרות על עין פקוחה – באמצעות טיפול מקצועי, העיניים מקבלות מראה ערני ומהפנט. וזה לא משנה מה צבע העיניים של האישה, הריסים כבר יעשו את העבודה ויגרמו לה להיראות טיפ טופ. 

באופן כללי, ניתן לראות שהרמת ריסים טובה יכולה ליצור פלאים. היא גורמת לאישה להרגיש טוב יותר עם עצמה ועם המראה החיצוני שלה, וגם הופכת לפוטוגנית יותר בתמונות. מומלץ לבצע הרמה בסמוך לאירועים מיוחדים שבהם רוצים להיראות טוב כמו חתונות, מסיבות בת מצווה או בר מצווה של קרובי משפחה ועוד. 

כמה זמן אורך התהליך?

מומלץ להגיע בכל פעם לקוסמטיקאית כדי להרים את הריסים ולהעניק להם מראה בריא יותר. משך ההרמה תלוי בסוג הטיפול שהאישה מבקשת לבצע, אך הוא אינו אורך יותר משעה וחצי. לדוגמה, אם האישה מבקש לעשות חומר מעגל וחומר סוגר, הפרוצדורה תיקח 40 דקות בלבד. אך אם תבקש גם תוספות כמו חומר צובע או מאפייני סרום, הדבר עשוי לקחת 20 דקות נוספות ואולי קצת יותר. מכל מקום, הרמת ריסים דורשת סבלנות, כך שמומלץ לקבוע תור ביום לא לחוץ במיוחד. 

ירין שחף – בית הספר לאיפור מקצועי

אם רוצים לדעת יותר על תהליך הרמת ריסים, גבות או כל פעולה קוסמטית אחרת, בית ספר לאיפור של ירין שחף הוא המקום המתאים עבורכם. בית הספר המקצועי פועל משנת 1986 ומאפשר להשתלב במקצועות היופי. במקום ישנו גם אולפן צילום שבו ניתן לצלם תמונות עבור תיקי עבודות של תלמידים. בבית הספר מתקיימות מגמות רבות המעניקות לתלמידים את כל הכלים הנחוצים להם כדי להתחיל לעבוד בתחום מקצועות היופי. מבין המגמות הבולטות ניתן להזכיר את מגמת הגבות והריסים, מגמת איפור, מגמת סטיילינג ותסרוקות. בסיום הקורס, הבוגרים של ירין שחף משתלבים במגוון רחב של מקומות תעסוקה כמו סלוני יופי, קליניקות, סלוני כלות ועוד. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
דילוג לתוכן