ללא שתלים וללא ניתוח: הטרנד הטבעי של עולם הגדלת חזה 

ללא שתלים וללא ניתוח: הטרנד הטבעי של עולם הגדלת חזה 
קרדיט: יח''צ

יותר ויותר נשים בוחרות להגדיל את החזה באמצעות טכנולוגיה חדשה יחסית – הזרקת שומן עצמי. מדובר בשומן מהבטן או הירכיים שיכול אף לשמש למילוי קמטים. ההליך מבוצע בהזרקה בחדר ניתוח.

ד"ר עמוס לויאב, מומחה בכירורגיה פלסטית והרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה

===========================================================

עולם האסתטיקה מצטרף לטרנד הטבעי לטיפוח הגוף. בתחומים רבים בעולם הרפואה המטפלים יעדיפו להשתמש בחומרים אורגניים, גישות טבעיות וריפוי עצמי. כעת, גם הגדלות החזה נהנות מהמגמה.

 

מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת לנשים המעוניינות, לעבור הגדלת חזה בדרכים נוספות על השיטות המסורתיות שהיו נהוגות עד כה. עד היום הגדלת חזה התאפשרה באמצעות שתלי סיליקון בלבד, טכנולוגיית הזרקת שומן עצמי לחזה מחוללת מהפכה ממש בתחום.

 

טיפול בחוסר סימטריה והגדלה

במסגרת הטיפול, מועבר שומן משיפולי הבטן או מהירכיים, או משניהם אל אזור החזה או לאזורים נוספים לטובת מילוי קמטים בעור הפנים ולעיצוב הישבן. הזרקת שומן פופולרית במיוחד בקרב נשים המבקשות לטפל בחוסר סימטריה של החזה או בעיצוב השד.

 

הגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן ממקור עצמי והפכה לטרנד פופולרי בעולם בשל העובדה שמדובר בשומן של המטופלת עצמה ואין סכנה שהגוף ידחה אותם.

 

שני טיפולים באחד: גם שאיבת שומן וגם הגדלת חזה

הגדלת חזה באמצעות שומן עצמי מתאימה לנשים שיש להן עודפי שומן בבטן, במותניים או בירכיים. במהלך הניתוח שואבים שומן מהאזורים השונים של הגוף ומזריקים אותו לחזה ובעצם מטפלים גם בעודפי השומן וגם בעיצוב החזה. הטיפול הכולל אורך כשלוש שעות וכדי לסייע להצלחתו יש להשתמש לאחר סיומו בחזיית ספורט וחגורת בטן במשך שישה שבועות. כמו כן, חשוב להדגיש כי ניתן לעבור את הטיפול מגיל 17 ומעלה.

 

לצד היתרונות הרבים, הגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן אינה מתאימה לכל אחת. נשים רזות במיוחד אינן מועמדות מתאימות לטיפול. כמו כן, פעמים רבות יהיה צורך בהזרקה נוספת כי חלק מהשומן נספג בגוף. ניתן לבדוק זאת בתום שנה ממועד ההזרקה, אז גם ניתן לעבור הזרקה נוספת במידת הצורך. כמו כן, יש לקחת בחשבון שהגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן מתאפשרת עד לגודל של 150-200 סמ"ק בלבד ומי שמבקשת גודל שונה צריכה לשקול שיטות טיפול אחרות.

 

סיליקון או שומן עצמי?

אז כיצד לבחור בשיטה המתאימה להגדלת החזה ומה עדיף, שתלי סיליקון או הזרקת שומן? ההחלטה איזו שיטה מתאימה תלויה בגודל החזה אליו שואפים, במצב החזה הנוכחי ואם קיים אזור תורם ממנו ניתן להעביר שומן וכמובן הבחירה בהליך המתאים תלויה בראש וראשונה במטרה שאליה שואפים להגיע.

 

כך למשל בהגדלת חזה בעזרת שתלי סיליקון אפשר להחליט על גודל וצורת החזה מתוך הבנה שהשתל יתאים לבית החזה ולמבנה האנטומי של הגוף. השתלים נמצאים תחת פיקוח מנהל התרופות האמריקני האיחוד האירופי ומשרד הבריאות הישראלי. לעומת זאת, הזרקת שומן מתאימה למי שמחפשת פתרון טבעי יותר, אולם הגודל אליו ניתן להגיע הוא מוגבל יותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים,...
דילוג לתוכן