מתיחת צוואר ופנים

מתיחת צוואר ופנים

במרוץ השנים עורנו מאבד את האלסטיות שלו וכפלים מתחילים לצוץ במקומות שונים בגוף, קמטים וכפלים אלו הופכים את מראנו החיצוני למבוגר ופחות אסתטי, בימים אלו הרפואה הפלסטית מציעה מספר שיטות ודרכים להתמודד עם בעיה אסתטית זו כאשר ההתמקדות היא כמובן על האזורים הגלויים יותר לעין והם: אזור הצוואר והפנים.

מהן השיטות להעלים קמטים בעור הפנים והצוואר?

ובכן את המלחמה בקמטים אפשר לחלק לשתיים כאשר הדרך הראשונה היא הקשה, הכואבת והיקרה מבין השנתיים אך גם זו שתחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר, דרך זו היא ביצוע מתיחה לאזור הקמטים (מתיחת פנים או מתיחת צוואר) על ידי ניתוח פלסטי.

הדרך השנייה להילחם בקמטים אלו היא באמצעות הזרקת חומרי מילוי אל תוך הכפלים, שיטה זו אמנם זולה יותר, הרבה פחות כואבת ובעלת סיכונים נמוכים יותר, אך גם פחות אפקטיבית כאשר מדובר על כפלים וקמטים עמוקים ופחות עמידה לאורך זמן (חומרי המילוי מתפוגגים לאחר מספר חודשים עד שנה בתוך הגוף) כך שאם אתם מחפשים אחר פתרון ארוך טווח מתיחת הפנים או מתיחת הצוואר הם הדרך המתאימה לכם יותר.

מהי מתיחת צוואר?

ובכן מתיחת צוואר היא כאמור הפתרון המושלם לקמטים וכפלים באזור הצוואר, לאחריה תוכלו להרגיש צעירים ואסתטיים יותר. הליך זה איננו מתאים עבור אנשים הסובלים מעודפי שומן המצטברים באזור הצוואר וחושבים כי מתיחת הצוואר היא הפתרון לאותם מצבורים, אנשים אלו יאלצו לעבור שאיבת שומן או טיפול הצרת היקפים כלשהו בטרם הם ניגשים לניתוח.

אופן הביצוע של ניתוח מתיחת צוואר- תחילתו של הטיפול הוא בזריקת ההרדמה אשר תינתן למטופל/ת, כאשר סוג ההרדמה (מלאה או מקומית) תקבע בדרך כלל על ידי הרופא המנתח וזאת על פי הממצאים הרפואיים של המטופל/ת.

לאחר שההרדמה תחל להשפיע יבוצע חתך מאחורי האוזן ולאורך קו השיער (בצורה זאת גם אם תישאר צלקת היא תוסתר על ידי השיער) והמנתח יפריד בין רקמות העור לשרירים, את השרירים ימתח ויהדק (בצורה מתוחה זו הם יתאחו לאחר ההחלמה) ואת חתיכות העור המיותרות יסיר ויתפור חזרה למקום.

את התוצאות של ניתוח זה תוכלו לראות רק לאחר מספר חודשים כאשר הנפיחות והחתכים יחלימו לחלוטין.

מהי מתיחת פנים?

ובכן מטרתה של מתיחת הפנים זהה לחלוטין לזו של מתיחת הצוואר רק אופן הביצוע יהיה במיקום אחר.אופן הביצוע של מתיחת פנים- לאחר שהשפעת ההרדמה תחול על המטופל/ת יבצע המנתח חתך שיתחיל באזור הרכות וימשיך כל הדרך למטה (על קו השיער בכדי להעלים את הצלקת אם תישאר כזו) עד לעורף, לאחר חתך זה יפריד המנתח את רקמות העור מהשרירים, ימתח ויסיר את החתיכות העודפות של העור.

את התוצאות הסופיות של ניתוח זה תוכלו לראות בדומה לניתוח מתיחת הצוואר רק לאחר מספר חודשים כאשר הנפיחות והחתכים ייעלמו לחלוטין.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים,...
דילוג לתוכן