ניתוח הרמת חזה

ניתוח הרמת חזה

ניתוח הרמת חזה הוא אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בקרב ניתוחי האסתטיקה והפלסטיקה וזאת מכיוון שנשים רבות מידי בכל העולם מתמודדות עם תופעה המוכרת כצניחת שדיים! לתופעה זו סיבות רבות אשר אליהן נפרט בהמשך ודרך טיפול אחת, שהיא ניתוח הרמת חזה כמובן.

במאמר זה נסביר לכן את כל שאתן רוצות לדעת על תופעת צניחת השדיים, ניתוח ההרמה שלהם, סיכונים של הניתוח, סיכויי הצלחה, מה עושים במהלכו ומהם המחירים של תהליך כירורגי שכזה.

אז מהו ניתוח הרמת החזה?

ובכן ניתוח הרמת חזה הינו ניתוח בו המנתח הפלסטי מרים ומושך את החזה כלפי מעלה בעזרת חיתוך והסרתו של חלק גדול מהעור העודף באזור השדיים! לאחר מכן הוא מתפנה לעיצובו של החזה שלא יהיה סתם מורם אלא גם מעוצב ונראה טבעי.

את תהליך העיצוב הוא עושה פשוט על ידי הרמת העטרה (החלק שמסביב לפטמה עצמה) כלפי מעלה וממרכז את הפטמה בצורה טבעית לשד.

לאחר ניתוח זה מגיע שלב ההחלמה בו החזה עדיין יראה נפוח קצת ולא סימטרי אך לאחר מספר שבועות כאשר הנפיחות תרד, תראו חזה יפה זקוף ופרופורציונאלי לגופכן.

מי הן הנשים שצריכות ניתוח הרמת חזה ולמה?

צניחת שדיים היא תופעה שאותה לצערן מכירות נשים רבות בכל העולם, תופעה זו היא למעשה שד נפול כלפי מטה בצורה מאד לא אסטטית ומאד לא מחמיאה לגוף האישה!

הסיבות לצניחת השדיים יכולות להיות בעקבות הריונות רבים שעברה האישה, השמנת יתר, הנקה, גיל מבוגר והסיבה הכי משמעותית חזה גדול מידי!

כל אחת מסיבות אלו מופיעות אצל נשים רבות מאד ואין כל צורך להרגיש בושה או בודדה במערכה כי לתופעה המכוערת הזו יש טיפול פופולארי, מומלץ, ידוע כיעיל ומקובל בכל העולם המערבי.

חזה גדול מידי

כמו שציינו כבר למעלה, הסיבה הנפוצה ביותר לתופעת צניחת השדיים הינה חזה גדול מידי ואנו מתעכבים על סיבה זו כי חשוב לדעת למה זה קורה ואיך אפשר למנוע את הסיכוי כי לאחר הניתוח תחזור שוב תופעה זו!

ובכן המשקל של השדיים הגדולים מותח את העור באזור החזה ומושך אותו כלפי מטה עד לכדי תוצאה של חזה נפול ונמוך, אמנם בעזרת ניתוח אפשר יהיה להרים ולעצב את החזה אך כל מנתח שמכבד את עצמו יהיה מספיק הוגן להודות בפניכן, כי אם יש לכן חזה גדול מאד והוא היה הסיבה לצניחת השדיים בפעם הראשונה, סביר להניח כי הוא יגרום למצב זה לחזור על עצמו שוב!

בכדי להימנע ממצב זה שבו תופעת החזה הנפול חוזרת על עצמה בעקבות משקלם הגדול של השדיים, יש לבצע ניתוח הקטנת חזה לפני או בזמן ניתוח ההרמה עצמו!

מחירים של ניתוח הרמת חזה

מחירי ניתוח הרמת חזה תלויים במספר משתנים ואין מחיר קבוע בתחום! המשתנים שקובעים את המחיר הינם: ניסיונו ומקצועיותו של הרופא המנתח, עלות חדר הניתוח בו תיבחרו לבצע את הניתוח ומורכבות הניתוח שלכן. בדרך כלל טווח המחירים המקובל בשוק נע בין 16,000 ₪ לבין 21,000 ₪ .

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למרות המתקפה האיראנית: אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם יגיע לישראל
ד"ר ג'ורג' סולמנידזה, אחד המנתחים הפלסטיים המפורסמים בעולם אשר פיתח...
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
דילוג לתוכן