עיניים ראי האדם

עיניים ראי האדם

הדבר הראשון שתופס לנו את העין, כשאנחנו בוחנים את האדם השני שמביט בנו הוא פניו. העיניים מהוות את הדבר הכי בולט בפנים, המבט שלנו פשוט מיתמגנט אליהן. העיניים הן בין האיברים הכי מושכים בפנים, רוב האנשים מוצאים אותן בין תכונות המשיכה למין השני. אם תשאלו אישה איזה איבר מושך אותה בגבר, היא תגיד לכם שזה העיניים. העיינים, משמשות אותנו מבחינה פונקציונאלית בשביל המראה, אבל מצד שני הן משמשות את האדם שמסתכל עלינו כדי לקבוע איזה סוג אנשים אנחנו. אנשים מאמינים, שהעיניים משמשות כראי לאופי האדם, הרבה פעמים אנחנו אזור קמטוטי העיניים יכול לעזור לנו לנחש את גיל האדם, המביט בנו.אזור הפנים, הוא בין האזורים הכי חשובים לנו בפנים, הפנים משמשות את תעודת הזהות שלנו בעולם. כל פעם שמשהו משבש לנו את מראה הפנים, נעשה הכול כדי לתקן את המצב ולשפר אותו.

נפילת עפעפיים

בעשור הרביעי של חיינו, אנחנו מתחילים להרגיש עור עודף באזור העיניים, לרוב זה מעיד על נפילת עפעפיים. מדובר בעצם בנסיגה של הגבות כלפי ערובות העיניים, המביא להצטברות עור עודף באוזר העפעפיים. ככל שהזמן עובר אנחנו נרגיש יותר הצטברות של צניחת עור, מעל אזור העפעפיים שלנו. נפילת העור והצטברותו, באזור העפעפיים, גורמים בסופו של דבר לבעיה אסטטית, עודפי העור, באזור העיניים, גורמים להופעת קמטים, בצידי העיניים, דבר שמסגיר את גילנו. מראה הצניחה של העפעפיים, העור העודף והקמטים, לרוב לא עוטים בנו מראה של חוכמת יתר או חשיבה יצירתית, אלה גורמים לנו להראות עייפים, דבר שלא מחמיא לנו במיוחד, בייחוד כאשר אנו לומדים לקורס פסיכומטרי או כל סוג אחר של לימודים.

ניתוח הרמת עפעפיים

תופעת צניחת העפעפיים לא רק משווה לנו מראה לא אסטטי באזור העיניים, אלה היא גם גורמת לבעיה רפואית. צניחת העפעפיים והצטברות העור, מקשים על הראייה שלנו, בכך שהן מסתירות לנו את שדה הראייה. כל פעם שאנחנו עוברים על מדור משרות הייטק או כל מדור אחר בעיתון, אנחנו מרגישים שאנחנו מאמצים יותר מידי את שרירי המצח, כדי להרים את הגבות ולפתוח את העיניים. מה שמוביל הרבה פעמים להתגברות הקמטים על המצח, דבר שלא מוסיף לצד האסטטי שלנו. פיתרון בעיית העפעפיים, מצוי בניתוח הרמת עפעפיים. בניתוח אנחנו מסירים את כל עודפי העור, שהצטברו לנו, במשך הזמן בעפעפיים העליונות. הרופא מרדים את המקום, בהרדמה מקומית ונמשך כשעה. החתך שנעשה, הוא באזור הכפל הטבעי של העפעפיים, כך שאם תישאר צלקת, היא תוסתר על ידי הכפל הפנימי. סיבוכים שעלולים להיווצר במהלך הניתוח הם: כריתת כמות מוגזמת של עור העפעפיים, צלקות, חוסר אסימטרי בין שני העיניים, כאבים בקרקפת, זיהום והתגברות יובש בעין. התוצאה הראשונית של הניתוח, היא עיניים נפוחות, שגורמות לעיניים להיות מעט פתוחות אחרי הניתוח. הנפיחות בדרך כלל יורדת, אחרי כמה שבועות לאחר הניתוח. אחרי הניתוח, כשאנחנו מסתכלים על המראה, אנחנו מרגישים שהורדנו כמה שנים מהחיים שלנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים,...
דילוג לתוכן