כך תשיגו פה מושלם ביום אחד בלבד

כך תשיגו פה מושלם ביום אחד בלבד
קרדיט PIXABAY

תחום השתלות השיניים הגיע לפריצת דרך משמעותית ביותר המאפשרת לכם ליהנות ממערכת שיניים מושלמת אשר הופכת לחלק אינטגרלי מהפה ביום אחד בלבד

שיטה מתקדמת להשתלת שיניים מאפשרת טיפול קצר וממוקד ביום אחד בלבד כך שניתן להיכנס למרפאת השיניים ללא שיניים בכלל ולצאת כעבור מספר שעות עם פה מושלם. לשיטת אול-און-4 ישנם יתרונות רבים ומשמעותיים אך אין ספק שהיתרון הבולט מעל כולם הוא קיצור משך זמן הטיפול אשר חוסך למטופל מעבר לזמן גם כסף וכאבים.

השיטות להשלמת שיניים חסרות אשר קיימות כיום בשוק הן:

  1. שתלים דנטליים – שתל דנטלי הוא מעין בורג אשר עשוי טיטניום ומהווה תחליף לשורש השן אשר אבד. השתל הדנטלי מותקן בעצם הלסת ולאחר תקופת המתנה של מספר חודשים בהם השתל מתאחה בלסת, מורכב עליו כתר חרסינה. לטיפול זה ישנן מספר מגבלות כמו: עובי עצם מינימאלי, מגבלת גיל ועוד, כאשר החיסרון הכי משמעותי הוא תקופת ההמתנה הנדרשת לאיחוי השתל בפה.
  2. שיניים תותבות – מדובר בהתקן דנטלי אשר משלים מצב של שיניים חסרות בלסת שלמה או בחלק ממנה. את ההתקן בונה רופא השיניים יחסית באופן מהיר כך שלא נדרשת תקופת המתנה, אך חסרונות השיטה משמעותיים: ההתקן לא מקובע ללסת כך שישנן תזוזות רבות אשר גורמות להפרעה ולחוסר נוחות בזמן דיבור ובזמן אכילה ובנוסף חלה ירידה בחוש הטעם ובכך איכות החיים נפגעת.
  3. גשר חרסינה – מדובר בשיניים עשויות חרסינה אשר מחוברות יחד ונאחזות על גבי השיניים הקיצוניות בכדי ליצור יציבות ולמלא את החלל חסר השיניים. החסרונות של השיטה הם בכך שברוב המקרים יש צורך בהכנה של שיניים בריאות לקראת התקנת הגשר, נדרשת השחזה של שיניים בריאות ונדרש ביצוע טיפול שורש בשיניים הקיצוניות.

השיטה המתקדמת שיטת אול-און-4

השיטה המתקדמת מבוססת על ארבעה שתלים ייחודיים אשר מותקנים בזווית מיוחדת אשר מאפשרת להם לשאת את כל מערכת השיניים בצורה בטוחה ויציבה. על גבי השתלים האלה מרכיב רופא השיניים מערכת שיניים מושלמת אשר הוכנה בהתאמה מלאה למבנה הפה של המטופל. זוהי מערכת שיניים קבועה ומושלמת אשר הופכת לחלק אינטגרלי של הפה ואיננה ניתנת לשליפה כך שהיא למעשה התחליף הכי קרוב לשיניים הטבעיות שלנו. לפני הטיפול רופא השיניים מבצע צילום סי.טי על מנת לקבל תמונה מלאה ולהתרשם ממצב הלסת של המטופל. לאחר מכן הוא קובע את הנקודות המדויקות אליהן יחדיר את ארבעת השתלים הייחודיים, רק אז הוא יבצע עקירה של השיניים הבעייתיות שנותרו בפה ומתקין את השתלים במקום המיועד.

השיטה נהנית מסיכויי הצלחה גבוהים ביותר ומתאימה כמעט לכולם וזהו יתרונה המשמעותי ביותר. יתרונותיה הנוספים של השיטה:

  1. חוסכת טיפולי הכנה כמו הרמת סינוס או השתלת עצם.
  2. חוסכת זמן יקר.
  3. חוסכת כסף.
  4. חוסכת כאבים ולכן מתאימה מאד לאנשים אשר סובלים מחרדה דנטלית אשר לעיתים מונעת מהם להגיע למרפאת השיניים לצורך טיפולים חיוניים.
  5. משפרת את איכות החיים באופן מידי ומשמעותי.

במידה ואתם סובלים מבעיות שיניים משמעותיות כמו חוסר שיניים נרחב, נסיגת חניכיים מתקדמת וכו' ואתם זקוקים לטיפול השתלת שיניים, חשוב לפנות למרפאה מקצועית ולרופא מנוסה בטיפול השתלות שיניים על מנת לבדוק אפשרות לביצוע שיטת אול-און-4 אשר תחסוך לכם סבל רב ותשפר את איכות החיים שלכם באופן מידי. חשוב לציין שיתרונותיה של השיטה ואחוזי ההצלחה הגבוהים תלויים באופן ישיר בטיפול מקצועי ומדויק ובשימוש בשתלים המקוריים של השיטה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
ד"ר רפאל קזראל מסביר על החשיבות של בחירת הרופא הטוב ביותר לביצוע הזרקות בוטוקס
כשמדובר בהזרקת בוטוקס, אחד הדברים החשובים ביותר שתוכל לעשות כדי...
כאבים אחרי השתלת שיניים
מה אתם צריכים לדעת על ניתוח השתלת שיניים? קודם כל...
שיטות ניקיון עור מובילות
עור הפנים שלנו חשוף לחומרים ומרכיבים שונים ביום יום, אשר...
יופי מושלם תחת קורת גג אחת
אילו הייתם מסתכלים במראה כעת ומחפשים מקום לשיפור, סביר להניח...
סבוריאה – כל מה שאתם צריכים לדעת על המחלה
סבוריאה דרמטיטיס הינה מחלת עור דלקתית, אשר יכולה להופיע אצל...
ריחות ייחודים
בכניסה לחנויות הפארם השונות ניתן לראות מדפים שלמים המלאים בבשמים...
3 סיפורים על השתלת שיער במפרצים
השתלת שיער במפרצים משנה לגמרי את המראה הכללי. אספנו 3...
העלות של המראה החלק והנחשק - כך תוכלי להוזיל את מחיר הסרת השיער
נשים רבות מתמודדות עם שיעור יתר, שערות לא רצויות ברגליים,...
יופי של מבצע: על סדרת מוצרי השמפו היבש של המותג בטיסט -
השני ב 9 שקלים בלבד!   רשת סופר פארם יוצאת במבצע...
דילוג לתוכן