מהו דרמה רולר וכיצד תבחרו את המתאים ביותר עבורכם?

מהו דרמה רולר וכיצד תבחרו את המתאים ביותר עבורכם?
קרדיט: FREEPIK

מכשיר הדרמה רולר הינו למעשה מכשיר קוסמטי קטן בגודלו אשר מורכב מידית וגלגלת המכילה על גביה מחטים זעירים במיוחד. הטיפול באמצעות מכשיר הדרמה רולר מעניק לעור שלנו תאוצה לייצור עצמי של אלסטין וקולגן, חומרים משמעותיים ביותר למטרת בנייה של רקמת העור ולחידוש ומיצוק העור. טיפול בעזרת מכשיר הדרמה רולר למעשה מייצר מספר רב של תעלות מיקרוסקופיות על גבי העור שלנו וכך למעשה מסייע בהחדרה של חומרי לחות והזנה לשכבות העמוקות ביותר של העור. מכשיר הדרמה רולר מתאים למגוון טיפולים שונים וביניהם טיפול בפנים ובגוף, טיפול בקמטים באזור העיניים וכן הלאה וכן הלאה.

הכנות לקראת טיפול הדרמרולינג

כאמור, מכשיר דרמה רולר מכיל מחטים זעירים על פני הגלגלת שמטרתן ליצור תעלות מיקרוסקופיות על פני העור, אי לכך, מוטב כי בעת ההכנה טרם ביצוע הטיפול ננקה בצורה יסודית את האזור בו נבחר לטפל באמצעות מכשיר הדרמה רולר. שכן ההמלצה המרכזית הינה ניקוי של האזור באמצעות אלכוהול או כל חומר מחטא אחר. בעת סיום ניקוי האזור המיועד לטיפול מוטב כי תמרחו שכבה עדינה של קרם לחות או לחילופין סרום על מנת להחדירם מבעד לתעלות. לאחר מכן יהיה עלינו להשתמש במכשיר תוך גלילה של הרולר הלוך ושוב באזור המיועד לטיפול.

כיצד מתבצע טיפול הדרמרולינג?

בעזרת גלגול של הרולר הלוך ושוב באזור בו אתם מעוניינים לטפל אנו מצליחים להחדיר את כלל תכשירי הקוסמטיקה הרצויים אל השכבות הפנימיות ביותר של העור וכך למעשה לבצע שיפור של התוצאות הסופיות. טיפול התחלתי באמצעות מכשיר הדרמה רולר מומלץ לבצע פעם אחת עד שלוש במהלך שבוע שלום, בעת בה בתום כל טיפול דרמרולינג עלינו להקפיד לחטא את המכשיר. חשוב לציין כי ברוב המוחלט של המקרים מכשיר הדרמה רולר עשוי להחזיק עד לשנה בלבד.

פרמטרים בבחירת דרמה רולר

על מנת לבצע את הרכישה המתאימה ביותר עבורכם, רכישה אשר תענה על הבקשות והדרישות האישיות שלכם בצורה האידיאלית ביותר, ריכזנו עבורכם את הפרמטרים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם טרם ביצוע רכישת מכשיר דרמה רולר:

  • מחטים העשויים טיטניום או פלדת אל חלד? – קיימים שני סוגים של דגמים כאשר נדבר על סוגי המחטים הנמצאים על גבי הגלגלת של מכשיר הדרמה רולר – שני סוגי המחטים יעילים באותה מידה, אך מומלץ להשתמש בדרמה רולר עם מחטים העשויים טיטניום במידה ואתם אנשים אשר רגישים למתכת.
  • צפיפות המחטים – הרוב המוחלט של הצרכים נוטה לחשוב כי ככל שהדרמה רולר מכיל יותר מחטים כך למעשה הטיפול יהיה אפקטיבי ויעיל יותר, אך ניתן לומר באופן חד משמעי כי ההפך הוא זה שנכון. בעת בה צפיפות המחטים נמוכה יותר כך גם מכשיר הדרמה רולר יותר דוקר ולכן פועל בצורה אפקטיבית יותר ומפיק תוצאות מהירות ואיכותיות יותר.
  • אורכי המחט – כאשר נדבר על אורכי המחטים במכשיר הדרמה רולר ניתן לחלק אותם ל-3 קבוצות עיקריות. הראשונה, דרמה רולר 0.2 מילימטר, דרמה רולר אשר מתאים עבור אנשים עם עור עדין ורגיש, עבור טיפול בקמטים עדינים, חידוש העור והחדרה של לחות על מנת לשפר את גמישות העור. השנייה, דרמה רולר 0.3 מילימטר, רולר אשר מתאים עבור בעלי עור רגיל למטרת טיפולים פנים וקרקפת, החדרה של לחות, טיפול בקמטים והרצה של ייצור קולגן בגוף. השלישית, דרמה רולר 0.5 מילימטר, מכשיר המכונה "רולר מחטים לשיער" אשר מיועד עבור טיפול בנשירה בשיער ומגוון טיפולים נוספים.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
for young beautiful woman. Concept of process augmentation and improvement lips in professional salon.
הקוסמטיקה החדשנית שמתמודדת עם פגמים
מתברר שככל שמתקדם מדע היופי במחקריו כך אפשר להתמודד עם...
ד"ר רפאל קזראל מסביר על החשיבות של בחירת הרופא הטוב ביותר לביצוע הזרקות בוטוקס
כשמדובר בהזרקת בוטוקס, אחד הדברים החשובים ביותר שתוכל לעשות כדי...
כאבים אחרי השתלת שיניים
מה אתם צריכים לדעת על ניתוח השתלת שיניים? קודם כל...
שיטות ניקיון עור מובילות
עור הפנים שלנו חשוף לחומרים ומרכיבים שונים ביום יום, אשר...
יופי מושלם תחת קורת גג אחת
אילו הייתם מסתכלים במראה כעת ומחפשים מקום לשיפור, סביר להניח...
סבוריאה – כל מה שאתם צריכים לדעת על המחלה
סבוריאה דרמטיטיס הינה מחלת עור דלקתית, אשר יכולה להופיע אצל...
ריחות ייחודים
בכניסה לחנויות הפארם השונות ניתן לראות מדפים שלמים המלאים בבשמים...
3 סיפורים על השתלת שיער במפרצים
השתלת שיער במפרצים משנה לגמרי את המראה הכללי. אספנו 3...
העלות של המראה החלק והנחשק - כך תוכלי להוזיל את מחיר הסרת השיער
נשים רבות מתמודדות עם שיעור יתר, שערות לא רצויות ברגליים,...
יופי של מבצע: על סדרת מוצרי השמפו היבש של המותג בטיסט -
השני ב 9 שקלים בלבד!   רשת סופר פארם יוצאת במבצע...
דילוג לתוכן