אוהבים שלמות? לגמרי בצדק!

אוהבים שלמות? לגמרי בצדק!
מקור shutterstock

שלמות אסתטית היא לא עניין של מה בכך, ומעטים הם האנשים שפשוט נולדו יפים, רזים, מתוחים ורעננים באופן טבעי. כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו, לרוב צריך להתאמץ ולשאוף לכך.

לא מתפשרים על שלמות

מאז ומעולם, נדמה שאנחנו נמצאים במרדף בלתי פוסק אחר כיבוש אידיאל היופי. פעם זה היה מחוך חונק שצמצם את המותניים שלנו עד לעובי דקיק ובלתי טבעי. בתרבויות מסוימות היה מדובר בקשירת כפות רגליים, פודרה מוגזמת, הרחבת תנוך האוזן ואפילו הארכת הצוואר. כל תרבות וכל זמן ואידיאל היופי שלו. כיום, אם עלינו לתחום זאת בקווים כללים, מדובר בטיפולים אסתטיים של הזרקות או ניתוחים פלסטיים כמו הגדלת החזה, קרמים של אנטי אייג'ינג, הקפדה על המשקל, עור מתוח ורענן ועוד, אין לזה סוף.

אם בהגדלת חזה עסקינן, נדמה שהמגמה תמיד איתנו. יש תקופות שבהן הגודל שנחשב אידיאלי הוא גדול יותר (כך היה בשנות התשעים), יש תקופות שבהן הלוק ה(כמעט) טבעי הוא המבוקש מכל, כזה שמשדר נונשלנטיות למראית עין וגישה של "נולדתי ככה" שכל אחת הייתה רוצה. האגביות, הפשטות והטבעיות הן בדיוק מה שנשים רבות רוצות לשדר.

כמובן שאי אפשר לדבר על איפור, טרנדים, בגדים ולייפסטייל מבלי לדבר על אינסטגרם. איפה היו חיינו לפני האינסטגרם? קשה מאד לזכור, למרות שהאפליקציה הושקה לפני פחות מעשור. כל אחת רוצה להיות כליל השלמות ממש כמו בפיד של האיט גירל התורנית, ולא מעט נשים מגיעות למנתח הפלסטי שלהן ואומרות "כזה בדיוק אני רוצה".

לא, זה לא שטחי

יש כאלו שמתבוננים בתרבות היופי, הלייפסטייל, האופנות המתחלפות, המותגים, הניתוחים הפלסטיים וכל מה שקשור, וטוענים שהוא שטחי, חסר משמעות, שמדובר במרדף מיותר אחר הזנב של עצמנו, בעבור אידיאל יופי שבחיים לא נשיג. המציאות רחוקה מכך.

בעצם, מה רע במרדף הזה אחרי השלמות? בעודנו נהנים במסאז', הולכים לחדר הכושר, בודקים את הקולקציה החדשה של המעצב האהוב עלינו או שוקלים בכובד ראש ניתוח פלסטי, אנחנו מרגישים שאנחנו בונים את עצמנו, תורמים לעצמנו, אפילו ממציאים את עצמנו מחדש. גם אם לא נהיה הדוגמניות מהמגזינים או מהסטורי, עדיין כל כך כיף לנסות. משהו בניסיון הזה מצית את הדימיון בכל פעם מחדש.

יותר מזה. לפעמים אותה הגדלת חזה או אותן נעלי לבוטין עם סוליה אדומה הן בדיוק המפתח, הדבר שעליו קם ונופל הביטחון העצמי שלנו. למה למנוע מעצמנו את התענוג הזה? למה לא לפרגן לעצמנו, להרשות לעצמנו, ולהרגיש הכי שווים בעולם? בקיצור, אל תרגישו רע, נהפוך הוא, ופשוט הרשו לעצמכם. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים,...
דילוג לתוכן