מהם שני ההליכים האסתטיים הכי נפוצים בעולם?

מהם שני ההליכים האסתטיים הכי נפוצים בעולם?
קרדיט pixabay

מאת: מומחי אתר http://www.miok.co.il

כבר מזמן לא צריך להסתכל במראה ולהשפיל מבט. אם אתם לא אוהבים את המאפיינים שנולדתם עימם, אתם יותר ממוזמנים לאפשר לאיזמל המנתחים לעשות את מה שהגנטיקה שלכם לא הצליחה לעשות לשביעות רצונכם, ולשנות את מראה הפנים והגוף שלכם לפי רצונכם. עם עשרות מיליוני הליכים אסתטיים כירורגיים המבוצעים בכל שנה מסביב לעולם, שיעורי הצלחה עצומים שבדרך כלל נשמרים לפחות לכמה שנים אם לא לתמיד, הבחירה לעבור ניתוח פלסטי לפעמים משפרת את איכות החיים באופן דרמאטי כל כך, שחבל להמתין. יצאנו לבדוק, מהם שני הניתוחים הפלסטיים הכי פופולאריים בעולם, ומה מצבנו בישראל?

ניתוח עיצוב הפנים הכי פופולארי בעולם: ניתוח אף

כנראה שבמסגרת הניתוחים הפלסטיים שקשורים לעיצוב מחדש של מראה הפנים, ניתוח אף הוא זה שמשפיע באופן הדרמטי ביותר על המראה החדש שלכם. ניתוח אף עשוי לכלול פיסול מחדש של גשר האף, עיצוב מחדש של הנחיריים, ואפילו טיפול במחיצת האף שעשויה לשפר את מעברי האוויר ולהפחית סיכויים לדלקות בסינוסים.

האגודה האמריקאית לניתוחים פלסטיים (ASPS) עוד לא פרסמה את הדו"ח של שנת 2020, אולם בשנת 2019 אנחנו יודעים לספר לכם כי רק בארה"ב לבדה בוצעו כ – 300,000 ניתוחי אף, מה שמוביל למסקנה שבתחום ניתוחי הפנים – זהו הניתוח הפופולארי ביותר.

ניתוח אף, אגב, ניתן לבצע בערך החל מגיל 16, כשמבנה הפנים מתקבע והגדילה מפסיקה. בני נוער שסובלים ממראה אף לא אסתטי עלולים לסבול לצד הפגיעה במראה גם מפגיעה בדימוי העצמי, מנטילת סיכונים (למשל בפנייה אל בני או בנות המין השני או ביצירת חברויות חדשים) פחותה, ומפחות שמחת חיים. זה קורה גם בגילאים המבוגרים יותר, ואלו הן הסיבות בשלן כדאי לשקול ניתוח אף במקרה של מבנה אף שאינו לשביעות רצונכם.

ניתוח הגוף הכי פופולארי: הגדלת חזה

בארצות הברית כמעט חצי מיליון מנותחות בוחרות להגדיל את החזה שלהן בכל שנה, בישראל כ- 9,000 נשים מתגאות בחזה גדול ומלא יותר בכל שנה, זה כמעט 14% מכלל המנותחים לשנה. גם כאן, מדובר בניתוח הפלסטי הכי נפוץ. לצד הגדלת חזה, ניתוחים נפוצים נוספים הם ניתוח הרמת חזה ועיצובו מחדש, ובמקום השלישי ניתוח שאיבת שומן.

חשוב לדעת כי טכנולוגיות חדשות מאפשרות שילוב מושלם של שאיבת שומן והגדלת חזה, כאשר השומן שנשאב מאזורי מטרה מושתל בחזרה אל החזה, מה שמקנה אמנם הגדלה פחות משמעותית ביחס לאפשרויות להגדלת חזה באמצעות שתלים סינתטיים, מראה זקוף וצעיר ותחושה טבעית לגמרי, וכל אלה – ללא סיכון לדחיית השתלים, ללא בדיקות שנתיות לשלום השתלים וללא החלפת שתלים.

איך בוחרים מסגרת לביצוע הליכים אסתטיים?

אם אתם חושבים לבצע הליך אסתטי כמו ניתוח אף או ניתוח הגדלה, הקטנה או עיצוב מחדש של החזה, כמו גם כל הליך אחר, חשוב לדעת כי מדובר בהליכים שאינם מבוצעים בהתווייה רפואית והם מבוצעים במסגרות פרטיות בלבד. במרבית המקרים, לא תוכלו להשיג החזרים עבור ההליך מטעם ביטוחים פרטיים.

כשאתם בוחרים את המסגרת הרפואית לביצוע ההליך שלכם, חשוב שתזכרו שאיכות ההליך, הסיכויים לסיבוכים, והתוצאות שיהיו בדיוק כפי שדמיינתם, כל אלה תלויים בידו האמונה של הרופא המנתח ועל כן קשה להפריז בהדגשת החשיבות של בחירת מסגרת רפואית מקצועית, מצויינת, מנוסה ואדיבה. אנחנו ממליצים להסתמך על ביקורות וחוות דעת אובייקטיביות, לא רק של קומץ החברים שסביבכם אלא גם כאלה המתפרסמים בפורטלים מקצועיים, כמו למשל פורטל MIOK המכיל פרסומים אובייקטיביים של מטופלים אודות החוויות הטיפוליות ורמת שביעות הרצון שלהם מהתוצאות בטיפולים שונים בקליניקות פרטיות של מנתחים פלסטיים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מקים חטיבה מקצועית חדשה בתחום המיקרופיגמנטציה והמיקרונידלינג בראשות אינה בן נון, מומחית ומובילת דעה בינלאומית
ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מקים חטיבה מקצועית חדשה אשר...
סקר ישראלי חדש: 54% מהנשים והגברים בגילאי חמישים ומעלה יעדיפו ניתוח פלסטי בהרדמה מקומית
כ- 53% מהנשים היו מוכנות לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית,...
ליהנות ממראה משודרג לקראת הקיץ- איך עושים את זה?
הקיץ מגיע ואיתו, יחד עם החום והלחות, מגיע גם המצב...
שנת 2023 העומדת בפתח מביאה איתה טרנדים חמים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית
מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, חוזים...
טיפים שחשוב להכיר לפני הליך ניתוח חזה
הליך ניתוח החזה הוא אחד ההליכים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם....
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
איך מתבצע ניתוח הרמת חזה
ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח שמתבצע משיקולי אסתטיקה בלבד ואין...
הזרקת בוטוקס לגברים
ראשית, ניתן לומר כי טיפולי אסתטיקה עבור גברים וכן בעיקר...
החלפת שתלים, האם התהליך מסוכן?
נשים לא מעטות מבצעות ניתוחים קוסמטיים שונים. אחד הניתוחים הבולטים...
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
איך זה נראה כשמגשימים חלום?
תחום הרפואה האסתטית כבר לא זר לכולנו. אם עד כה...
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
האם אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בהרדמה מקומית?
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד מבוקש בשנים האחרונות, לכל סוגי הניתוחים,...
דילוג לתוכן